חיים חי יאבו

"היה אבא של כולנו": ראשל"צ נפרדת מחיים חי יאבו שהלך לעולמו

רס"ר צריפין לשעבר נפטר בפתאומיות מהתקף לב בשבוע יום הולדתו ה-70. "הוא היה סוג של מותג, יחיד ומיוחד, לא היו גבולות לאהבה שלו"

פורסם בתאריך: 31.7.19 12:27

רס"ר צריפין לשעבר, שעבד כמנהל התפעול של חברה כלכלית ב-25 השנים האחרונות, חיים חי יאבו הלך לעולמו בפתאומיות מהתקף לב בגיל 70 בשבת האחרונה. "לא היה איש שלא דאג לו, הוא היה אבא של כולם, מהשומרים למנקים בחברה הכלכלית שעבד, כל סיפור שאספר, אקטין אותו לעומת האדם הגדול שהיה. הוא נפטר בשבוע יום הולדותו", אמרו חבריו ועמיתיו לעבודה של יאבו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יאבו היה אב לארבע ילדים ודמות מוכרת בעיר, איש צבא, "מלח הארץ, לא מעכלים שהאיש החזק והדומננטי שלא היה חולה אף פעם נפטר מדום לב פתאומי", הוסיפו חבריו.

מזכירתו ב-18 השנים האחרונות, עטרה רוזנבלום בת ה-47, סיפרה על איש שהיה לה כמו אבא, ועבר איתה ימים קשים תוך שהוא תומך ושומר עליה, "הייתי תחת חסותו, לפני שנתיים התחתנתי בשנית, והיו הרבה ימים לא קלים לפני, הוא פרש עלי כנפיים כאילו אני הבת שלו, האובדן קשה מנשוא", אמרה רוזנבלום. לדבריה, "לא היה אדם שהגיע אליו וקיבל לא, הוא עזר לכולם, אם זה היו חיילים שלו כשהוא היה רס"ר צריפין, אם אלה היו עובדים שהגיעו עם בעיות אישיות, הוא תרם ללא הפסקה, אי אפשר להעלות על הכתב את הטוב שעשה". 

רוזנבלום הוסיפה כי "למרות היותו רס"ר בנשמה ופרפקציוניסט הוא דרש מאנשים מה שדרש מעצמו, לעמוד על הרגליים ולהילחם, היתה נהירה יומיומית למשרד, אנשים מהעבר, הוא היה סוג של מותג, יחיד ומיוחד, לא היו גבולות לאהבה שלו. אני עדיין לא מעכלת שהוא לא איתנו, זה כמו לאבד אבא, החיים מתחלקים עבורי ללפני מותו ואחרי"

חבריו אמרו כי יאבו תמיד ידע שלא ירצה להיות סיעודי, הוא לא רוצה למות מזקנה כאשר הוא תלוי באחרים. "בסופו של דבר הוא אכן נפטר בשיאו, השער המסודר, ריח הבושם, החולצות המגוהצות שמאפיינות איש צבא, החיוך, הם הזיכרון מיאבו", הוסיפו החברים. 

מנכ"ל החברה הכלכלית שעבד איתו 12 שנים, ניצן פלג, אמר כי "יאבו היה מנהל התפעול של החברה הכלכלית ודאג שהכל יתקתק בחברה, אין אדם אחד שביקש משהו ולא קיבל. הוא ביצע כל משימה, והזיז הרים, אבא שדואג לכולם, יום אחד הוא לא חלה מכניסתו לתפקיד". פלג הוסיף כי "הוא דאג לכולם מהדרגים הגבוהים ביותר ועד לנמוכים, כולם היו בעיניו שווים, גם אחרי שיצא לפנסיה היה פעיל בחברה, האובדן שלו קשה לכולם, נחת עלינו כרעם ביום בהיר".

חבר המועצה אסף דעבול אמר כי "הוא היה רס"ר מפקדת המחנה מצריפין, אדם משכמו ומעלה, ידע להנות מהחיים, אבא מסור, לפני שבועיים עוד היה אצלי במשרד. זה לא נתפס, אדם כל כך חזק, איש צבא, ככה לפתע לא איתנו, אובדן גדול מאוד."

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר