צחי משה. צילום: פרטי
צחי משיח. צילום:אייל קרול

די ג'יי, עורך דין ותושב ראשל"צ: סיפורו של התקליטן הראשון בצה"ל

צחי משיח בן ה-38 הפך מדי ג'יי אלמוני, לעורך דין מצליח וכזה שמתקלט בכל החתונות של בעלי הברים והפאבים בעיר

פורסם בתאריך: 3.8.19 15:49

רק לאחרונה החל צה"ל לאפשר לחמישה סלבס מדי שנה ביכולות של משחק ושירה לשרת במסגרת "מסלול טאלנט", שיאפשר להם להמשיך את הקריירה שלהם במהלך השירות הצבאי.

את מסלול הטאלנט קבעו אולי בתקופה האחרונה, אבל שחוזרים אחורה בזמן, אי שם לשנת 2000, מגלים שגם אז ליהקו חיילים לתפקידי מוזיקה. צחי משיח בן ה-38 תושב ראשון לציון, היה החייל הראשון בתולדות צה"ל ששירת בתפקיד די ג'יי. משיח החל לתקלט במסיבות חיילים שנערכו מדי יום ראשון בבסיס חיל האויר "חצרים" שבו שירת, ואפילו זכה לפטור מתורניות בעקבות כך.

אחרי שהשתחרר בשנת 2003, החל לנסות לקחת ברצינות את עולם המוזיקה ולשמש כעוזר די ג'יי בחברות תקליטנים.

"בהתחלה רק עזרתי בלהרים את הציוד ממקום למקום" נזכר משיח. "הכי חשוב שבכל התהליך הייתי צמוד לדי ג'יי איכותי ומקצועי שלמדתי ממנו על התחום. מהתנהלות עם זוגות בחתונה ועד להבין ולקרוא את הקהל בעיצומו של אירוע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שלוש שנים לאחר מכן, את הבאסים והרעידות של רחבת הריקודים כמעט החליפה דרמה אחרת, שמשיח טס עם שלושה חברים לתאילנד. במהלך הטיול, משיח חלה בשפעת ויחד עם חבריו נאלצו להקדים את הטיסה חזרה. טיסה, שהצילה לבסוף את חייהם. יום אחרי שחזרו לישראל, התרחש הצונאמי הקטלני בתיאלנד, שגבה את חייהם של למעלה מ-200 אלף בני אדם לפי הערכות. "אני מרגיש שניצלתי בנס ובהתערבות אלוהית, אין דברים שקורים סתם ולשמחתנו הכל קרה לטובה"

אחרי שחזר מחו"ל, החל בלימודי עריכת דין וגם זה קרה לו ממש במקרה. "קיבלתי דו"ח תנועה וזימון לבית המשפט. הגעתי לשם לבד, ושראיתי את התנהלות עורכי הדין, הבנתי שזה בשבילי. החלטתי ללמוד את המקצוע". במהלך לימודיו משיח המשיך לשמש כדי ג'יי במספר ברים פופולאריים בישראל, דוגמת "המאמי בר", "המילה", פלורה בר", "קולנוע זמיר", "גוטה", "סימפל בר" ורבים וגדולים אחרים.

"בתחילת הדרך התפרנסתי רק מניגון בברים ובמסיבות". המשיך משיח. "עדיין לא הכירו אותי זוגות שפנו אליי באותה תקופה. אבל בעלי הברים והפאבים בראשון לציון וברחובות הכירו את השם שלי, ומשם הכל החל לזרום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לעולם לא אשכח את הזוג הראשון שניגנתי בחתונתם. הם שמעו אותי בפלורה בר, התלהבו. לאחר מכן ההצעות החלו לבוא". משיח החל לנגן בחתונות של רוב בעלי הברים בראשון לציון, המשיך לתקלט במועדונים והפאבים המובילים ואף במסעדות שונות בעיר. למרות העיסוק כדי ג'יי, משיח הגשים את החלום והפך לעורך דין . "אני מאוד אוהב את תחומי העיסוק שלי. אני רואה את זה תמיד כמשהו שאפשר לשלב ושמח שהוכחתי שזה אפשרי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר