הקינוחים של ליאור קוקה (צילום: יח"צ)

למה עשרות בני אדם עמדו בתור בקניון ראשונים? רמז: זה קשור לקינוחים

בוגרת תוכנית הריאלטי "בייק אוף", ליאור קוקה, פתחה סניף ראשון בעיר."יש לנו את קינוח האיגלו שמורכב מלחמניית בריוש עם כדור גלידה, רטבים ותוספות"

פורסם בתאריך: 25.7.19 18:17

בוגרת תוכנית הריאלטי "בייק אוף" וכוכבת האינסטגרם, ליאור קוקה בת ה-24, פתחה קונדיטוריה בקניון ראשונים שבראשון לציון. קוקה אמנם לא זכתה בתוכנית, בה השתתפה בהיותה בת 21 בלבד, אך נראה שתיעלה את הפרסום עם 131 אלף עוקבים באינסטגרם, לפתיחת רשת קונדיטוריות מצליחה שבה עשרות אנשים ממתינים בתור על מנת לטעום מהקינוחים שלה. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקונדיטוריה בראשון לציון היא הסניף החמישי שפתחה קוקה, והראשון מחוץ לתל אביב. "סניף בקניון ראשונים נותן מענה לאזור השפלה והדרום. בעבר אנשים מכל הארץ היו מגיעים לסניפי תל אביב", אמרה קוקה. 

קוקה התחילה את דרכה העסקית במכירת קינוחים פוטוגניים במיוחד בסניף פופ אפ זמני בקניון TLV, אחריו קפצה למים העמוקים ופתחה חמש קונדיטוריות קבועות הנושאות את שמה בשנה האחרונה. סניף קניון ראשונים אשר נפתח לפני כחודשיים, ונראה כי קוקה אינה עוצרת כאן, "התכנון הוא להתרחב ולהגיע למקומות נוספים בארץ", הוסיפה.

הקינוחים של ליאור קוקה (צילום: יח"צ)

קונדיטוריות ניתן למצוא גלידות מיוחדות, המפורסמת בהן היא גלידת האבץ השחורה (28 שקלים) ושלל קינוחים כמו קרפ פיסטוקים (34 שקלים) אשר מופיעים בעמוד האינסטגרם הצבעוני והמגרה אותו מתחזקת קוקה.

הקינוחים של ליאור קוקה (צילום: יח"צ)

אז מה הסוד שגרם לאנשים לעמוד בתור הארוך בקניון ראשונים? "כל סניף הוא ייחודי ויש לו תפריט משלו", אמרה קוקה. "בסניף ראשונים יש לנו את קינוח האיגלו שמורכב מלחמניית בריוש עם כדור גלידה, רטבים ותוספות. כל אלה נכנסים לטוסטר מיוחד, הגלידה לא נמסה ונשארת קפואה והלחם הופך לטוסט קראנצ'י במחיר 38 שקלים בלבד", סיכמה קוקה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר