תערוכת הדרקונים (צילום: יח"צ)

חולמים לרכוב על דרקון? תערוכת דרקונים אינטרקטיבית בראשל"צ

בתערוכה 21 דרקונים שנבנו בטכנולוגיית אנימטרוניקס רובוטית, הם זזים, נושמים, הולכים ואפילו שואגים. איפה, כמה ומתי? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 23.7.19 14:08

תערוכת "הדרקונים באים" תציג במהלך חודש אוגוסט בהיכל הספורט ראשון לציון. בתערוכה 21 דרקונים שנבנו בטכנולוגיית אנימטרוניקס רובוטית, הם זזים, נושמים, הולכים ואפילו שואגים. הפעילות בתערוכה הינה אינטראקטיבית בה ניתן ולפגוש מקרוב, ללטף ואפילו לרכוב על דרקון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היצורים המיתולוגיים הקסומים האלו מעסיקים את בני האדם מאות שנים, ילדים גדלים על סיפורים על חיות פלא מרהיבות שמופיעות בשלל עולמות הפנטזיה מאז ומעולם. תערוכת "הדרקונים באים" מביאה לישראל סיפורי דרקונים מכל מיני כיוונים , לפעמים כגיבורים שומרים וחברים ולפעמים כרשעים מסוכנים. תוכלו למצוא בתערוכה את הדרקון ששומר על הטירה עם הנסיכה, הדרקון שנלחם עם הגיבור או הדרקון שהופך לחברו הטוב. ישנם דרקונים באגדות מהמזרח הרחוק וישנם לא מעט מהמיתולוגיה המערבית.

אגדות דרקונים וייצוגים שונים שלהם מעולם הפנטזיה ניתן למצוא בספרות הילדים, בקולנוע, בעולם משחקי המחשב, בטלוויזיה. שרק נשלח להציל את פיונה מטירה עליה שומרת דרקונית, הארי פוטר שמנסה לגנוב את ביצת הדרקון ב"גביע האש", סדרת סרטי האנימציה "הדרקון הראשון שלי" בה הדרקונים הם גיבורים וחברים, הדרקון על פסגת ההר אליו נשלח בילבו בספרי ה"הוביט", דרקונים בעולם ה"פוקימונים", אינספור דרקונים בעולמות "מבוכים ודרקונים", וכמובן גם המבוגרים שצפו בסדרת המופת "משחקי הכס" זכו לראות כיצד שלושה דרקונים הציתו את הדמיון של מאות מיליוני צופים ברחבי העולם.

תערוכת "הדרקונים באים" מספקת חוויה קיצית מלהיבה וכיפית על כנפי הדמיון; דרקונים מעולמות ההיסטוריה של הפנטזיה, מתרבויות שונות ובסגנונות שונים. הדרקונים "יוצאים" מדפי הספר ומגיעים לביקור בתערוכה מקורית וייחודית.

מתי? לאורך חודש אוגוסוט

איפה? היכל הספורט, ראשון לציון

כמה? 39 שקלים לכרטיס לגילאי 3 ומעלה

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן והיו הראשונים לדעת.

 

 

  

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר