חברי קבוצת הפעילים החברתיים "חברים +"

מרגש: פעילים חברתיים צבעו מועדונית לילדים מעוטי יכולת ותרמו ציוד פנאי

יו"ר ביה"ס בו מועדונית לילדים מעוטי יכולת ראה בפייסבוק פוסט של אדם שרצה "לעשות טוב לקהילה". הוא לא האמין שתגיע חבורה שתצבע את המקום ותתרום מחשבים, סוני וטלוויזיות

פורסם בתאריך: 22.7.19 16:27

קבוצת הפעילים החברתיים "חברים +" צבעו מועדונית לילדים מעוטי יכולת בבית הספר רוזן בשכונת רמב"ם לקראת תחילת שנת הלימודים הקרבה. כשמונה חברים מהקבוצה הגיעו בשבוע שעבר למועדונית וצבעו אותה מחדש כדי שהיה לילדים מקום נעים לשהות, והביאו מחשבים, מיקרוגל, סוני, וילונות וטלוויזיות.

המועדונית שבבית הספר מארחת בכל יום בתקופת הלימודים כ-15 ילדים מכיתות א' עד ג' שאין ביכולת הוריהם לשלם לצהרון בבית הספר. במועדונית התלמידים מכינים שיעורים, מקבלים ארוחה חמה ומבלים עד השעה חמש כל יום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקישור המעניין התרחש דרך הפייסבוק, "העלתי סרטון לפייסבוק שהקבוצה שלנו רוצה לעשות משהו טוב לקהילה" אמר אייל ענתבי. לדבריו, "יו"ר בית הספר, יניב עזרן,  פנה אלינו והתקדמנו יחד עד שהיום זה בא לידי ביצוע, הכנסנו אור וצבע במקום, צבענו, קישטנו את הקירות. בנוסף תרמנו סוני ושתי פלזמות ומחשבים לטובת המקום, בהמשך נכניס משחקים של חברת ניצן ועוד דברים שיעשו טוב". ענתבי סיכם: "המקום פנוי ובעוד מספר ימים כשהילדים יגיעו הם יקבלו מועדונית יפה ומאובזרת יותר, אין כמו לעשות משהו טוב לקהילה, זאת מטרת הקבוצה שלנו".

יו"ר בית ספר רוזן, יניב עזרן,  בירך על העזרה, "המועדונית נמצאת במתחם בית ספר רוזן, היה צורך עז לשפץ את המקום לרווחת הילדים ששוהים בו, יש פעילויות במקום, הוועד הבית ספרי עוזר וגם בית הספר, המקום מכיל עד 20 ילדים". עזרן הוסיף כי " פניתי לאייל וביקשתי מהקבוצה של חברים פלוס לבוא ולעזור לשדרג את המקום, לאחר סיור מקדים עם הדס מנהלת המועדונית אייל פנה לקבוצה שלו וחזר אלי שהם ישמחו לעזור".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר