נעמה אתל (צילום: יח"צ)
נעמה אתל (צילום: יח"צ)

נעמה סופר על: מלהקת חמסה המיתולוגית לעולם הילדים

את נעמה אתל אתם בטח זוכרים מהלהיט "אתה חייב למות עליי". עכשיו כשהיא חיה על ציר ראשון לציון - לוס אנג'לס, היא גילתה חלום חדש

פורסם בתאריך: 6.7.19 11:25

נעמה אתל גילתה במקרה את יכולת השירה שלה, בגיל שש, כשהמורה למקהלה ביקשה מהתלמידים לשיר והיא פתחה את הפה.

המורה נפעמה מיכולת השירה ואתל הבינה שהיא יודעת לשיר. מהר מאוד גייסו אותה למקהלת בית הספר, בה היא כיכבה כל השנים ובד בבד, כדי להשלים את התמונה, היא החלה לרקוד בלהקות מחול, בין היתר, להקת ההורה של שלמה ממן, הכוריאוגרף של פסטיבל כרמיאל. כשהגיע זמן הגיוס, היה ברור שהשירות יהיה בלהקה צבאית. היא התקבלה ללהקת פיקוד דרום, ואף הייתה המפקדת של הלהקה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחרי השחרור, היא ניגשה פעם ראשונה בחייה לאודישן דרך מודעה בעיתון. הבוחנים לא עמדו בקסם שלה והיא התקבלה ללהקת בנות שהתפרסמה בשם חמסה. שנה וחצי שכללה פרסום, עם להיטים כמו "אתה חייב למות עלי", "שיר החמסה", "תן לי בדרבוקה", ועוד, פסטיגל, טלוויזיה, מופעים בכל הארץ וכל החבילה.

אבל שנה אחרי שהלהקה התפרקה, אתל מצאה את עצמה בצומת דרכים. היא נסעה לארצות הברית הכירה את מי שלימים יהפוך להיות בעלה והפכה לאמא לשלוש בנותניה, בגילאי 13, 12 ושמונה.

אבל הגעגועים לבמה לא פסקו, ולפני חמש שנים היא חליטה שהיא מגשימה את החלום שלה והופכת להיות "נעמה סופר על" כוכבת ילדים בהתהוות.  

"כשהבנות גדלו קצת הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות והתחלתי ללמוד את הנושא ולפתח אותו עם הפרשנויות שלי, ראיתי את החברים שלנו הישראלים בלוס אנג'לס והבנתי שמה שצריך זה סוג של מופע שמדבר גם ובעיקר אליהם ומביא את הישראליות השורשית שחסרה שם", היא מספרת.

"אתה חייב למות עליי" – חמסה:

ככה נולד ה"פסטיפאן" כשאתל, שנולדה וגדלה בראשון לציון, היא השחקנית בו וגם המפיקה והכל בשלט רחוק, כשהיא יושבת בלוס אנג'לס ומריצה את הכותבים והשחקנים בישראל.

"אני מקפידה להגיע לישראל שלוש פעמים במהלך השנה ובחופש הגדול אנחנו מבלים פה עם הבנות במהלך כל חופשת הקיץ, חשוב לי שהבנות שלי יהיו חלק מהוויה הישראלית, הן יודעות עברית אוהבות את הארץ ושרות את שהירים של המופע כי הן ממש גדלו לתוך זה".

איך בכל זאת מנהלים קריירה בשלט רחוק?

"זה מאוד לא פשוט ומי שאומר אחרת, פשוט משקר, זה המון לילות בלי שינה, אני צמודה לטלפון כל יום כל היום, מתקתקת עניינים בודקת שהכל עובד ואז מגיעה למופע ומתחילה לעבוד מסביב לשעון".

נעמה אתל ויובל המבולבל (צילום: יח"צ)

נעמה אתל ויובל המבולבל (צילום: יח"צ)

ואיך מקבלים את זה בבית? הבנות שרוצות את אמא?

"היום הן כבר גדולות ומבינות שזו העבודה שלי ובעיקר החלום שלי, אני מלמדת אותן דרך זה להגשים את החלום שלהן ולא משנה הגיל. אגב, אם היית שואל אותי לפני עשור אם זה מה שאני אשעה לא חושבת שהייתי מעזה לחשוב על זה ומצד שני אני וורקוהולית. עבדתי מאז ומתמיד. גם בתקופת חמסה למדתי לתואר, עשיתי חזרות והופעות והייתי מארחת במסעדה, ככה שעבודה קשה ממש לא מפחידה אותי".

ובכל זאת היום יש לך כסף, מעמד למה לעבוד כל כך הרבה?

"אני רוצה להראות לבנות שלי שזה שיש כסף, לא אומר שצריך להיות פרזיטים. שכל אחד צריך  שתהיה לו תכלית בחיים. צריך למצות את הפוטנציאל שבו. ורק ככה הוא יהיה מאושר. אדם שלא שואף לעולם לא יהיה מאושר. כסף לא קונה אושר. הוא קונה נוחות".

בהצגה הנוכחית שלך הבאת גם את אופק שם טוב, הבן של יובל המבולבל – איך נותר הקשר?

יובל היה בפסטיפאן לפני כמה שנים, ובהפקה הנוכחית חיפשתי ילד שישחק לצידנו, שמעתי על אופק ופניתי ליובל שבדק עם הבן שלו, החיבור היה מדהים ובכלל יובל הוא איש מדהים ומפרגן. יובל היה בפסטיפאן לפני כמה שנים, ובהפקה הנוכחית חיפשתי ילד שישחק לצידנו, שמעתי על אופק ופניתי ליובל שבדק עם הבן שלו, החיבור היה מדהים ובכלל יובל הוא איש מדהים ומפרגן".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר