הרשת המשפחתית: המשפחה מראשון לציון שמשגעת את המיוזיקלי

דביר דהן ושני ילדיו הפכו בחודשים האחרונים ללהיט באפליקציה הפופולרית מיוזיקלי, ויש להם עוד שיאים לשבור

פורסם בתאריך: 15.6.19 14:38

הכירו את משפחת דהן, הכוכבים החדשים בשמי ראשון, או ליתר דיוק – כוכבי רשת שבחודשים האחרונים קנו את עולמם עם הצלחה מסחררת במיוזיקלי. משתתפים: האבא דביר, מעצב תוספות שיער, והילדים אושר בן התשע והודיה בת השמונה.

כבר תקופה שהמשפחה מראשון לציון סוחפת אחריה עשרות אלפי צופים שעוקבים אחריהם במיוזיקלי. האפליקציה הפופולרית מאפשרת לצלם קטע וידאו על רקע כמה שניות מאחד השירים המוצעים בה ולערוך את התוצאה עם אפקטים רבים וכמעט אין סוף אפשרויות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האב דביר מספר על התהילה הפתאומית, על הצעקות ברחוב, ומה הוא חושב על המבקרים שטוענים שחשיפת ילדים לרשת בגיל צעיר מדי עלולה לגרום נזק לנפשם.

"לפעמים אתה קולט מבטי קנאה של ילדים אחרים"

"הכל התחיל כשנחשפנו לאפליקציה מיוזיקלי וראינו שם סרטונים מצחיקים", מספר דביר דהן, "הילדים שלי מאוד אוהבים את הסרטונים האלה וזה היה די צפוי שתוך פרק זמן קצר אנחנו נעשה את זה גם. לשני הילדים שלי יש חוש הומור, ואם נחבר את זה לעובדה שאני הכי אבא עם ראש פתוח – כשהם ביקשו שנעשה אחד ועוד אחד, עשינו את זה מיד והתגובות היו מצוינות אז החלטנו להמשיך עם זה".

מאז הסרטון הראשון שעלה לפני כשלושה חודשים יצרו במשפחה עוד עשרות סרטונים מצחיקים שהפכו להיות ויראליים. אבל עם כל ההצלחה הזאת, לאבא דביר יש גם גבולות ברורים: "כמובן שהם לא יעשו שום דבר בלי אישור שלי כמו דברים אישיים וחושפניים מדי. אלה קווים אדומים מבחינתי ומבחינת אמא שלהם, ואנחנו מסבירים לילדים שלא הכל מעלים לרשת".

איך התגובות בבית הספר?

"רוב התגובות ממש מחממות את הלב ומפרגנות. כמובן שיש גם תגובות שנובעות מקנאה, אבל לימדנו את הילדים שצריך לקחת את זה נורא בקלות ולא להתרגש מכל הערה שלפעמים לא נעים לשמוע. זה לא שהם קיבלו הערות כאלה, אבל לפעמים אתה קולט מבטי קנאה של ילדים אחרים והילדים למדו להתמודד עם זה. הדבר שהכי הדהים אותי זה שבאחת משיחות הווידאו היומיות שלנו בוואטסאפ אני שומע ילדים צועקים לעברם: 'היי, זה אתם מהמיוזיקלי עם אבא שלכם בסרטונים'. האמת שזה קצת השאיר אותי בהלם. לא צפיתי כזה דבר, ולדעתי גם הם לא".

יש שיגידו שאין זה נכון לחשוף את הילדים ברשת כבר בגיל כזה.

"אז שיגידו. כל הורה וכל ילד עושה מה שטוב לו בסופו של דבר. הילדים שלי מאושרים עד הגג מהבחירה שלהם וזה מה שמשנה וחשוב. עד עכשיו, הסרטון הכי ויראלי שלנו הגיע לצפיות של יותר מ-140 אלף, וכל זמן שהילדים ירצו אנחנו נמשיך לעשות את זה וננסה לשבור את השיאים של עצמנו עם כמות הצפיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלופים אין עליכם אבא למופת ואושר והודייה אהובים חכמים כישרוניים ויפים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר