תכירו את האנשים שמצליחים לעצבן אתכם בפייסבוק

מנהלי קבוצת הפייסבוק "כועסים ונהנים 21+", שני אנשי היי-טק מראשון לציון, יודעים בדיוק איך להכעיס אתכם, מספרים מה גרם להם להפוך לטרולים ואיזה יצר זה מספק

פורסם בתאריך: 23.5.19 19:16

בימים אלה, יותר מתמיד, נדמה שזוהי שעתם ה"יפה" של הטרולים. אם פעם הם פעלו לבד וניתן היה לזהות אותם ברשתות החברתיות ובטוקבקים כתגובות מקוממות באתרי חדשות, כיום הם כבר פועלים כקבוצה מאורגנת. מספיק לתת הצצה לקבוצת הפייסבוק "כועסים ונהנים 21+" שמונה כ-140 אלף חברים, וגדלה בכל יום בכ-400 טרולים שלמים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מנהלי הקבוצה, שגורמים לעצבים שלכם להיות קצרים מתמיד, הם שחף הרט, בן 37, נשוי ואב לשניים ופיני אביעוז, בן 29, שניהם תושבי ראשון לציון שמתפרנסים מעבודות נאות בתחום ההיי-טק.

לפני כשנתיים הם התחילו לנהל את הקבוצה שהוקמה כמה שנים קודם, שמטרתה היא ביטוי של כעסים והנאות, כיף בלייבים ופעילות חברתית. הדובדבן שבקצפת: ההטרלות, כלומר פוסטים שמעוררים תחושת כעס קשה אצל הקורא. ככל שהכעס יותר גדול והתגובות יותר זועמות – כך ברור שההטרלה עבדה.

מטבע הדברים, הכעסים הכי גדולים מתעוררים כשהדברים אמורים בנושאים רגישים, ובהתאם לכך ההטרלות מתמקדות בנושאים שנוגעים לאוכלוסיות מסוימות כמו גרושות, צמחונים, דתיים, שמנים ועוד.

לפני כשבועיים רעשה המדינה בעקבות פוסט של הטרלה שכתב אבשה פלקיס. "אני נהנה שאני עובד במסעדה בשרית כשרה ואני עושה דווקא ומכניס חלב לתוך הרוטב!", כתב, "איזה כיף לעשות דווקא לדתיים, נהנה!". הרשתות געשו, ובסופו של דבר הוציא אבשה התנצלות ומיהר להבהיר שהדבר נכתב בצחוק כהטרלה, ושלעולם לא עבד במסעדה זו או אחרת. "לא חשבתי שזה יגיע לעוצמות כאלה", הסביר, "באמת חשבתי שאנשים יבינו שאני צוחק".

מנהלי הקבוצה דווקא מרוצים מהתגובות. הרט הוא טרול ותיק, וכשהם נשאלים מה מניע אותם להטריל הם עונים שזה יוצר עניין, שיחה בין אנשים ופעילות בקבוצה וגורם לאנשים לדבר על נושאים חשובים. "הטרלה על נשים מלאות", טוען הרט, "יכולה לגרום לנשים להעלות פוסט עם תמונה שלהן ולכתוב: 'אני מלאה או שמנה וטוב לי עם הגוף שלי'. צריך להבין שכל הטרלה בקבוצה מגיעה לבסביבות 1,000 תגובות שרובן בגנות הטרול".

היו תגובות קשות?

"בוודאי. אנשים מקבלים בפרטי איומים כמו 'תן לי את הכתובת שלך' או 'אני אמצא אותך'. לפעמים יש צורך בהתערבות שלנו כמנהלים, אבל זה דבר שמפרסם הפוסט לוקח בחשבון".

למה להיות טרול? מה ההנאה מזה? אתה הרי טרול ותיק, שחף.

"לכל טרול יש מאפיינים סדיסטיים, ולפעמים אני נהנה שאנשים קונים 'שטויות'. זה גם כמו ספורט אקסטרים, לנסוע על אופנוע במהירות שיא מעלה את האדרנלין".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר