ל"ג בעומר בצל השרב: יופעל רחפן לאיתור מדורות גדולות מדי

בעקבות מזג האוויר השרבי ומחשש לדליקות, העירייה קוראת לתושבים להגיע למדורות הקהילתיות או לבריכות שייפתחו הערב

פורסם בתאריך: 22.5.19 17:18

גם היום, על רקע מזג האוויר השרבי והיבש, עיריית ראשון לציון יצאה בקריאה לתושבים לוותר על המדורות העצמאיות ולהגיע ל-12 מדורות קהילתיות ושיתופיות בחסות העירייה, שיודלקו ברחבי העיר.

כדי למנוע דליקות, הערב יסיירו פקחי החברה לביטחון בין המדורות, כשהם מצויידים במטפים למקרה הצורך. החברה לביטחון בשיתוף כיבוי אש והמשטרה אף תפעיל רחפן, במטרה לאתר מדורות שקרובות לצמחייה או מדורה גדולה מדי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"החלטנו השנה לארגן מדורות קהילות גם מהטעם של שמירה על איכות הסביבה וגם מהטעם של חיזוק הקהילתיות והשיתופיות", מסביר ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, שהוסיף: "אנו דואגים להכשיר את השטחים מבעוד מועד בכדי שיהיה מקום נח ומדורה בטוחה. הילדים וההורים ייהנו השנה מאווירת חג שמחה, ייחודית ומגבשת".

למדורות המרכזיות, שחלקן התקיימו כבר אמש (שלישי), דואגת העירייה לקרשים ואף למופע אש הנודד, שיתקיים בין השעות 18:00-20:30. מהעירייה נמסר כי בשל הוראות הבטיחות האתרים נבחרו בהתאם לגודלם, במרחק מבנייני מגורים.

 

בנוסף, כדי לעודד עוד יותר את התושבים לוותר על המדורה, העירייה תפתח, בחינם, שלוש בריכות עירוניות לתושבי העיר החל מהשעה 18:00 ועד חצות. כמו כן, שתי בריכות קאנטרי פרטיות נענו לפניית העירייה ויפתחו אף הן את הבריכות לרחצה. זאת, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר