"העולם מחכה שגילי ימות": ורד ארגוב מבקשת עזרה

הזמרים הפנו לו גב, הוא לא מוזמן להופעות, החובות נערמים ויש תינוקת וילדה נוספת בדרך. ורד ארגוב, אשתו של גילי, מבקשת הלוואה

פורסם בתאריך: 19.5.19 19:30

"חבל לחכות שגילי ארגוב ימות. כשהוא היה מכור לסמים רצו לעזור לו אבל עכשיו כשהוא נקי כבר ארבע וחצי שנים, אף אחד לא מסתכל עליו, מחכים שהוא ימות". במילים קשות אלה מתארת ורד ארגוב, אשתו של גילי, את המצוקה הקשה שאליה נקלעה משפחת ארגוב.

ורד וגילי ארגוב נישאו לפני כשנתיים, ולאחר מספר חודשים נולדה בתם הבכורה זהר, שנקראה על שם "המלך", אביו של גילי ארגוב. מאז ידע הקשר בין השניים עליות ומורדות רבים והשניים כמעט הגיעו למדרגות הרבנות, בסכסוך מתוקשר במיוחד. יחד, עם זאת הם נשארו בסופו של דבר ביחד ובימים אלה השניים מצפים לבת. אבל המצוקה הכלכלית שאליה נקלעו הולכת ומחריפה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפוסט שעלה היום (ראשון) לרשתות החברתיות נכתב כי ורד ארגוב, "הכלה של המלך", מבקשת הלוואה של 15,000 אלף שקל שתוחזר חודש בחודשו.

ל"השקמה ראשון לציון" מספרת ורד ארגוב על המצב הקשה אליו נקלעו בחודשיים האחרונים, שבעקבותיו נחסם חשבון הבנק שלהם. "המצב לא מזהיר. כן פניתי לעזרה אבל לא לנדבה", אומרת ארגוב, "ביקשתי הלוואה עם החזר חודשי אבל אף אחד לא מצא לנכון לעזור".

ומי אשם במצב? ורד טוענת כי "גילי לא מקבל פירגון מאף אחד וכל הזמרים הקטנים שהוא הריץ ופרסם עובדים, אבל אותו לא מזמינים. כל הדלתות נסגרות בפניו וזה כואב לי. פניתי לזמרים הגדולים בארץ והם אמרו לי שהם לא רוצים לשמוע אותי. כך שאני יכולה לומר במשפט אחד שלדעתי העולם הזה מחכה שגילי ארגוב ימות, וכשזה יקרה, מישהו יתעורר. זה חורה לי כי כשגילי היה משתמש בסמים באו אליו ועזרו ולקחו אותו, אבל עכשיו שהוא נקי כמה שנים וכשיש לו משפחה הם לא מסתכלים עליו. הבנק סגר לנו את כל הדלתות וגילי בקושי עובד".

 

הזוג ארגוב מתגוררים במערב ראשון לציון בביתה של אמו של גילי, ברכה. יחד הם מגדלים את ביתם הקטנה בת השנה וחצי זהר ומצפים ללידה הקרובה.

אבל למרות התמיכה בהם מקבלים מברכה, הם נקלעו למצוקה כלכלית קשה. גילי לא מוזמן להופיע והוא מתפרנס בימים אלה מהרצאות לבני נוער ולקהל הרחב שבהן הוא מספר כיצד נגמל מסמים ואף משלב את שיריו. כמו כן, השופטת יפעת שטרית הזמינה אותו להרצאה בפני עוזרים משפטיים.

גילי ארגוב (דודי טל)

גילי ארגוב (דודי טל)

"ההרצאות עוזרות מעט אבל זה לא מספיק כדי לקנות מטרנות וחיתולים ולפרנס משפחה", מספרת ורד "עד שהוא נקי אף אחד לא קורא לו לעבוד. לא ביקשנו עולם ומלאו, רק ביקשנו להתפרנס בכבוד. ביום העצמאות לא הזמינו אותו לבמות והוא שכב בדיכאון בבית. הוא תושב העיר ראשון לציון, איפה ראש העיר? איפה העירייה? תתעוררו ואל תחכו שימות כמו אבא שלו ואז תשמיעו את השירים שלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

24 תגובות
  1. אורח

    שיצא לעבוד ושיפסיקו לחכות שיעזרו לו…..הוא נקי 4 שנים עלה לעבודה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם הוא לא מצליח הזמר אולי כדאי שיחליף מקצוע

  3. יובל

    משתקם נקי מסמים. המדינה צריכה לתת לו סיוע במציאת עבודה עם הטבות למעסיק. זה אינטרס ציבורי

  4. זוהר

    זה שהוא זמר סוג ג' לא אומר שאנחנו אשמים וצריכים לממן אותו שילך לעבוד בבניין, ניקיון אף עבודה לא מביישת את בעליה מי ישמע מכין הגיע…

  5. וילו

    לך לעבוד כמו כולם אף אחד לא רוצה לשמוע אותך שר. לך למלצר, לטאטא, לגרוף ולהרים בדיוק כמו כל העולם במקום לשכב בבית ולחכות שיזמינו אותך. ואל תביא עוד ילדים אם אין לך איך לגדל אפילו את הראשון. אני לא צריך לממן את חוסר האחריות שלך. ולאשתו: אף אחד לא ישמיע אותו גם אחרי שהוא ימות. את יכולה להיות סגורה על העניין הזה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה את חושבת שמגיעה לכם עזרה ו,משהו שפחות מפורסם ולא מגיע לאן שאת הגעת בתקשורת לא מקבל עזרה ? תסתדרי כמו שאני הסתדרתי ……

  7. גליה יצחק

    גילי ארגוב זה נכון אחרי שבן אדם מת מסתכלים עליו כמו שעשו לאבא שלו הפילו אותו יותר, לקחו לו את הכספים עד שמת ועל גילי לא מסתכלים עליו וכשהוא ימות באמת יגידו הוא היה והיה אני לא מבינה למה לא להקדים מכה לתרופה ולעזור איפה הרשויות חברים איפה חברים איזה חברים יש
    חוץ מאייל גולן שעזר לו להיגמל מי עזר לו אף אחד

  8. גליה יצחק

    איך התגובה קיימת פעם ראשונה אני שולחת גילי ארגוב זה נכון אחרי שבן אדם מת מסתכלים עליו כמו שעשו לאבא שלו הפילו אותו יותר, לקחו לו את הכספים עד שמת ועל גילי לא מסתכלים עליו וכשהוא ימות באמת יגידו הוא היה והיה אני לא מבינה למה לא להקדים מכה לתרופה ולעזור איפה הרשויות חברים איפה חברים איזה חברים יש
    חוץ מאייל גולן שעזר לו להיגמל מי עזר לו אף אחד

  9. דני

    עצוב . אבל קודם חוסכים קצת כסף ואחרי זה מתחתנים ומביאים ילדים. כמו הרבה צעירים חסרי מח

  10. ת

    נראה שרק את יכולה להציל אותך – תדרשי תמלוגים על השיר ועל השם של זהר ארגוב ז"ל. ממש כמו שזאטוטים וקטנים מהמלך עושים היום . במקרה אחר אומרים להיתלות באילנות גבוהים אבל במקרה הזה המילה להיתלות מעלה הקשר רע מאד. ובכל זאת את חייבת להציל את עצמך ואת הילדות שלך. מסביב זה ג'ונגל ונשארתם מאחור… חבל !!!

  11. ידח

    ורד חמודה, לבעלך יש אפשרות ללכת לעבוד בכל עבודה אחרת . להרבה זמרים לא מצליח והם לא יושבים בבית ומבקשים הלוואות אלא הולכים לעבוד בכל עבודה שיש !

  12. ללא שם

    שהחשבון בנק שלי נסגר מישהו משלם ופותח לי אותו
    אייל גולן עזר לו אבל הוא לא עוזר לעצמו.
    לא הייתה מביאה ילדים אחד אחרי השני הייתה ממתינה יותר שנים מאחד לשני עד שיסתדרו כלכלית
    פתרון טוב לבקש תרומות

  13. יוסי

    שיילך לעבוד במה שיש וקודם תתיצבו. מבחינה כלכלית ואחר כך תנסו להרים את עצמכם והוא צריך להבין שעם בתור זמר לא הולך הוא צריך לעשות חושבים אחרת זה ייגמר באסון

  14. פ.ב.ח

    ישראל ערבים זה לזה והכל זה חשבונות שמיים מי שמבקש צריך לעזור לו כל אחד לפי היכולות שלו בלב. סבלנות והשם יעזור

  15. ספיר

    זה מה שקורה שמביאים תוך שנתיים 3 ילדים.
    יקר לגדל ילדים.
    אפשר היה לדחות את ההריון השלישי.
    מה דחוף. יש את זוהר ומיכאל למה מיהרתם לילד השלישי אם המצב קשה?

  16. שירה.

    עצוב לי לומר לך שהישועה לא תבוא מהאדם.
    בן אדם צריך להיות קודם בן אדם.
    אני אוהבת אתכם וגאה בך על התושייה.
    גילי בעזרת השם יגיע לגדולות במשך תהליך השיקום שלו.
    הוא יחזור להופיע ולפרסם את עצמו ואת הקול האדיר שלו-הכל תלוי בו! בכם!
    תהיי אופטימי,הכל עומד להסתדר.
    בברכה;
    שירה.

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תתבישו לכם אדם נופל עוזרים לו וכל מי שמדבר בדרך שלכם שיגיע למצב גרוע משלו כי אתם אפילו לא בני אדם אתם שומעים מוזיקה תת רמה שום טקסט ראוי עומר אדם זמר צפרדע וכל הזבל של היום אף אחד לא יותר טוב ממך גילי אתה אדם טוב שכל חייך סבלת מספיק אל תרצה את כולם כי לא כולם יודעים מה אתה עברת אני מאחל לך בריאות טובה נחת לילדים ואתה תחזור כמו גדול מלך בן מלך שכולם יתפוצצו

  18. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גילי בה יהיה בסדר רק סבלנות אתה יותר טוב מהרבה זמרים ועוד יהיו ימים טובים ברי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר