הסופרלנד
הסופרלנד

מדוע החליטו בסופרלנד להעלות את המחיר בחול המועד?

מבקרים רבים שהגיעו לסופרלנד הופתעו לגלות שדווקא עכשיו הם ייאלצו לשלם יותר: "זה נראה כאילו הם מנצלים את זה שילדים אוהבים את המקום"

פורסם בתאריך: 23.4.19 12:56

"לא יכול להיות שבפסח יגבו יותר כסף וינצלו את העובדה שאנחנו קהל שבוי שלהם", כך אומרת יסמין גל, תושבת ראשון לציון שהגיעה עם שלושת ילדיה לבילוי במתחם הסופרלנד בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מתברר שבהנהלת המתחם החליטו לגבות על כרטיס כניסה בימי חול המועד הפסח, סכום של 135 שקל, לעומת 125 שקל ביום רגיל. "הגענו למתחם ביום שני בשעות הבוקר ומצאנו את לוח המחירים הזה, הם כותבים שם במפורש שבימים של חול המועד יש תוספת של 10 שקלים למחיר הכניסה ובחישוב כללי של משפחה זה לא מעט כסף", מספרת גל, "לא היה עם מי לדבר בקופות ואף אחד לא נתן לנו תשובות. הגעתי עם הילדים שלי, והם בכו שהם רוצים להיכנס ולא הייתה לי ברירה, כמו להרבה אחרים, אלא לשלם יותר, למרות שאין לזה שום הצדקה".

גל היא לא היחידה שהתרעמה כאשר גילתה את תוספת המחיר. תשובת חולון שהגיעה גם היא עם ילדיה, מספרת: "דווקא בימים כאלה, שאנחנו מחפשים מה לעשות עם הילדים ולמרות שמחיר הכניסה למתחם הוא גבוה, החליטו להעלות את המחיר", היא אומרת, "כשניסיתי לברר מה הסיבה לעליה הזו שמעתי אנשים שם שמדברים על זה שיש הופעות ולכן המחירים עלו, אבל בכל מקום אחר יש הופעות של כוכבי ילדים, ובשום מקום לא גבו מחירים מיוחדים לחול המועד. זה נראה כאילו הם מנצלים את זה שילדים אוהבים את המקום. הם פשוט דורשים מחיר שערורייתי".

מדוברות ה"סופרלנד" לא נמסרה תגובה והיא תפורסם לכשתגיע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר