צילום רן ארדה

ליד הבית: אירועי חול המועד פסח בראשון לציון והסביבה

חול המועד פסח הוא הזדמנות מצוינת לבלות עם הילדים והמשפחה בפעילויות מגוונות שכמה מהן לגמרי בחינם. אספנו עבורכם את המיטב

פורסם בתאריך: 19.4.19 00:00

אז לא תכננם טיול לחו"ל או קמפינג בצפון. לא נורא. ממש כאן, קרוב לבית, שורה של אירועים, הצגות, פעילויות וסנדאות. לא מעט מהאירועים הם בחינם ומה שנותר לכם זה רק לבחור.

כוכבי הילדים ביס פלאנט

במתחם יס פלאנט יתקיימו הופעות של כוכבי הילדים ומיועדות לכל המשפחה: טררם (21 באפריל), בן זיני וטיילור (23 באפריל) ואליענה (27 באפריל), הכניסה חופשית.

כמו כן, יתקיים במתחם היס פלאנט פסטיבל יצירה בהשראת הסרט "לגו 2", במהלכו יתקיימו סדנאות שונות כמו "מוביילגו" – סדנת יצירה צבעונית ומיוחדת להכנת מובייל לחדר בשילוב הדמויות מהסרט וחרוזים, ו"חללגו" – מתחם מיוחד שבו הילדים יתנסו בבנייה חופשית באבני לגו צבעוני באווירת חלליות, כוכבים ומטוסים. בנוסף תתקיים תחרות נושאת פרסים לאיסוף אבני חלל בזמן קצוב.

מתי: ימים ראשון עד שלישי, 23-21 באפריל, 14:00-11:00, 18:00-15:00, הכניסה חופשית.

מתוך סרט לגו 2

סנדאות צלילים במתחם יס פלאנט

במתחם G בסינמה סיטי בעיר יפעל במהלך חול המועד מתחם "יוצרים צלילים" שיציע סדנאות מתחלפות להכנת כלי נגינה ואקססוריז מעולם המוזיקה שאותם יוכלו הילדים לקחת כמזכרת נעימה מפסטיבל מיוזיקל נד ומיוזיק קידס וסדנת "תיפוף על הגוף" שבה ילמדו הילדים כיצד להפוך לחברי טררם ויתנסו בטכניקות מגניבות לתיפוף על הגוף.
מתי: בימים ראשון עד שלישי, 23-21 באפריל, 14:00-11:00, 19:00-16:00, הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כתב חידה במוזיאון אגם

המוזיאון מציע את משחק כתב החידה "13 מי יודע" ברוח החג. המשימה תחולק ללא תשלום ותפעיל את המשתתפים במשימות אתגריות ברחבי המוזיאון לצד סיורים במחיר מוזל. הסיורים וכתב החידה מיועדים לכל המשפחה מגיל חמש ומעלה, הסדנאות מומלצות לגילאי 10-5.
מתי: ימים שני עד רביעי, 24-22 באפריל, ושבת, 27 באפריל, בשעות 10:30, 12:00, 13:30 ו-15:00. מחירים: עלות למשתתף בסיור בתוספת חמישה שקלים למחיר הכניסה. עלות לילד המשתתף בסדנה בתוספת 15 שקל למחיר הכניסה. עלות כרטיס כניסה בסיסי, בוגר: 40 שקל, בוגרים תושבי העיר, גימלאים, בעלי תעודת נכה וסטודנטים: 25 שקל, ילדים: 20 שקל, ילדים תושבי העיר: 15 שקל. הכניסה חופשית לילדים עד גיל חמש, לחיילים בהצגת חוגר ולשירות לאומי.

"הפנקס הסודי" במוזיאון ראשון לציון

מוזיאון ראשון לציון מציע פעילות משפחתית בשם "הפנקס הסודי" שבה יתקיים מפגש עם דמויות ציוריות מחיי המושבה. נקודת הסיום של המסע היא הצלמנייה שבה יוכלו הילדים להצטלם עם בגדי המושבה ועם תחפושות נוספות כשברקע תמונות שונות מימי המושבה הראשונים. הפעילות מתאימה לילדים מגילאי שש ומעלה או לקטנים יותר בסיוע ההורים.
מתי: ימים ראשון, שני ושלישי, 23-21 באפריל,14:00-10:00. הכניסה חופשית.

מוזיאון ראשון לציון

כוכבי הילדים בחי כיף

בחי כיף בראשון לציון תוכלו לחגוג עם מופעים, אטרקציות וסיור חופשי בגן – והכל בכרטיס אחד שכולל גם סיור בין בעלי החיים במתחם וגם הופעות של כוכבי הילדים.

מתיי:  21-22/4 סבא טוביה – סיפורי החיות הצגה בשעות 11:00 , 12:30
23-24/4 משה דץ והכבשה שושנה הצגה בשעות 11:00 , 12:30
25/4 רוי בוי הצגה בשעה 11:00 מחיר כרטיס 56 שקל לכל ילד מגיל שנתיים.

צבאים חי כיף

צבאים חי כיף

קבוצת מוזיאוני בת ים

קבוצת מוזיאוני בת ים מציע סיורים חווייתיים לכל המשפחה במהלך חוה"מ פסח, בתאריכים 24-23 באפריל:

מוזיאון לאמנות ע"ש בן ארי

סיור בתערוכה "המאמינים" שנפתחה החודש במוזיאון המיועד לכל המשפחה והכולל סדנת אמנות שבה מתנסים המשתתפים בחומר וביצירה בעקבות נושא התערוכה והעבודות המוצגות בה. זוהי התערוכה האחרונה בטרילוגיית תערוכות שהוצגו בשנה החולפת במוזיאון בת ים לאמנות המנסות לברר את מהות הקשר בין אמנות לאמונה. משך הפעילות כשעה וחצי.

מתי: שלישי, 23.4, 10:00, 11:30. מחיר: עשרה שקלים לכל משתתף מגיל שש ולמבוגרים מלווים.

בית שלום אש

סיור בעקבות הסיפורים, אוסף האמנות וסיפור חייו של הסופר שלום אש. זהו הסיור הראשון לאחר השיפוץ בבית הכי מעניין בשכונה.

מתי: שלישי, 23.4, 12:00; רביעי, 24.4, 12:00. מחיר: עשרה שקלים למשתתף מעל גיל שלוש. הכניסה חינם לתושבי בת ים. ההשתתפות מותנית בהזמנת מקום מראש בטלפון: 03-6591140.

פסטיבל ימי זמר בחולון

פסטיבל ימי זמר בחולון מתקיים זו השנה ה-24. השנה טובי הזמרים יצדיעו לגדולי המשוררים והמלחינים עם 20 מופעים מגוונים, מחוות, בכורות והפקות מקור ייחודיות לפסטיבל. בין השאר יופיעו בו יהודה פוליקר, אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס ("שרים החלונות הגבוהים"), איגי וקסמן במחווה לזמר העברי, נורית גלרון, שלמה גרוניך ומאור כהן וגם מופע מחווה מיוחד לשיריו של צביקה פיק בהשתתפות דנה אינטרנשיונל ושרון חזיז, ועוד ועוד. במסגרת הפסטיבל יעלו גם מופעים חינם ברחבי העיר כמו אלה של ורדינה כהן, מיכל טל ורונית אופיר.

מתי? 24-21 באפריל. מחירי הכרטיסים נעים בין 50 ל-180 שקל. שקל. פרטים נוספים באתר תיאטרון חולון. טל': 03-5023001

 

מוזיאון העיצוב

מוזיאון העיצוב בחולון ייקח חלק בפרויקט הענק של בנק הפועלים המאפשר כניסה חינם לאתרים ולמוזיאונים מובילים במדינה, וזו הזדמנות נהדרת לבקר במוזיאון ללא תשלום במהלך חול המועד פסח.

מתי? המוזיאון יהיה פתוח בתאריכים 25-21 באפריל. א'-ד', 21-24.4, 18:00-10:00. יום ה',  25.4, 14:00-10:00. כניסה חופשית.

מוזיאון הילדים

במוזיאון הילדים בחולון תוכלו ליהנות במהלך ימי חול המועד מפעילויות שונות, ביניהן התערוכות הקבועות "דיאלוג בחשכה", "הזמנה לשקט", "דיאלוג עם הזמן", וכן "הביטלס – מסע הקסם המסתורי.
כמו כן הילדים והמבקרים יוכלו לקחת חלק במסלולים השונים שמציע המוזיאון – לצאת "טיול עם ינשול", ללכת "בעקבות הפרפרים", לצאת ל"מסע לתיקון ממלכת הזמן" ולטייל ב"יער הקסום".

ברוח החג, תתקיים פעילות מיוחדת ומהנה לכל המשפחה – "כתב חידה" בנושא פסח. מבקרי המוזיאון במסלולים השונים יקבלו כתב חידה כאשר ברחבי המוזיאון יפוזרו קלפי החידה ופתרונות. כל מבקר שיאסוף את כל הקלפים ו/או יפתור את כתב החידה – יזכה בשי קטן.

מתי? מדי יום במהלך החופשה והחג החל מ-14.4 ועד ל-27.4. הפעילויות ללא תשלום למבקרי המוזיאון.

סינמטק חולון

במסגרת "סינמטק לילדים ולילדות", יוקרן הסרט "לגו 2" – The Lego Movie 2: The Second Part, בבימוי: מיץ' מילר. סרט אנימציה לכל המשפחה מעולם הלגו, שמגיע אלינו לאחר סרט הקולנוע המצליח מ-2013. הפעם יוצא אמט טוב הלב למשימה בחלל כדי להציל את חבריו האהובים, ואליו מצטרף רקס, טייס חלל אמיץ. יחד הם יגיעו עד למערכת הכוכבים סיסטר ויעמדו בפני הרפתקאה מצחיקה ומשעשעת.

מתי? שבת 20.5, 17:00, מחיר כרטיס: 25 שקל, כניסה חופשית למנויים.
ארה"ב 2019, 107 דקות, מדובב לעברית.

"להיות אסטריד" – סיפור חייה של אסטריד לינדגרן, מסופרות הילדים האהובות בכל הזמנים, שהביאה לנו את ״בילבי״, הגיבורה הג'ינג'ית הבלתי נשכחת. לינדגרן הכשרונית הפכה כבר בגיל 16 לכתבת בעיתון הכפר שלה, ושם פצחה ברומן אסור עם העורך הנשוי. אהבתם הביאה לתוצאות הרות גורל, שהעמידו את לינדגרן בפני דילמות קשות. אך על אף גילה הצעיר, ממש כמו הגיבורה הספרותית שלה, לינדרגן בהחלט לא מתכוונת להשפיל ראש ולעשות מה שאומרים לה, והיא תעמוד על שלה ועל זכויותיה.
מתי? שבת, 20.4, 21:00, שלישי, 23.4, 21:00. מחיר כרטיס: 38 שקל,  למנויים הכניסה חופשית.

הרפתקאות רובין הוד – קלאסיקה אמיתית לכל המשפחה. ריצ'ארד לב ארי נתפס בשבי, ואחיו הנסיך ג'ון תופס את כסאו ומטיל מיסים כבדים על פשוטי העם. רובין הוד שכבר רכש לו עדת מעריצים, לא מוכן לסבול זאת ויעשה הכל כדי להוריד את הנסיך שסרח מכס המלוכה, ומשם המאבק הולך ומחריף. מריון המשתייכת לפמליית הארמון של הנסיך ג'ון, מתמוגגת מן האומץ והאכפתיות של נסיך הגנבים, שלוקח מהעשירים ונותן לעניים. אחד מסרטי ההרפתקאות האהובים בכל הזמנים.
מתי? שני, 22.4, 18:00. מחיר כרטיס: 38 שקל, למנויים הכניסה חופשית.

במסגרת שבוע הקולנוע הרומני יוקרן הסרט "צ'רלסטון" (שני, 22.4, 21:00) –  סיפור נוגע ללב על משולש רומנטי, והסרט "לא אכפת לי אם ההיסטוריה תזכור אותנו כברברים" – סאטירה חברתית על חלק לא מדובר בהיסטוריה של רומניה, ונציג המדינה לאוסקר 2019 (רביעי, 24.4, 21:00).

סרט מומלץ לשוחרי האמנות הוא "רמברנדט" – ב־2014 עלתה בגלריה הלאומית של לונדון התערוכה “רמברנדט: עבודות אחרונות”. בשנותיו האחרונות צברה היצירתיות של רמברנדט תנופה חדשה, ועבודותיו מתקופה זו – כנות, עמוקות ונוגעות ללב – הן שעיצבו את הדימוי של רמברנדט הצייר והאדם. הסרט שלפנינו מתעד את ההכנות לקראת התערוכה – פרי שיתוף פעולה בין שני מוזיאונים: הגלריה הלאומית בלונדון והרייכסמוזיאום באמסטרדם – עובר ציור אחר ציור ובעזרתם של אוצרים, אמנים ואנשי רוח, חושף את עוצמתם ואת האמת אודות אחד האמנים הגדולים בהיסטוריה.
מתי? חמישי, 24.4, 20:30. מחיר כרטיס: 38 שקל. למנויים הכניסה חופשית.

הצגות ילדים במדיטק חולון

בכורה: "איינשטיין – הילד שלא הפסיק לשאול". סיפורו של הילד הסקרן ששינה את פני המדע. כבר כילד איינשטיין היה סקרן בצורה יוצאת דופן ולא תמיד מצא את עצמו במסגרת בית הספר הנוקשה בו למד. למזלו הרב, היה מי ששם לב לדמיון

ולמחשבה המקורית שלו וכיוון אותו למסלול שהפך אותו למדען המשפיע בעולם. ההצגה, בשיתוף ובליווי מכון דוידסון לחינוך מדעי, במכון ויצמן רחובות, וארכיון אלברט איינשטיין באוניברסיטה העברית, ירושלים.

מתי? שני, 22.4.19, 10:30. מחיר כרטיס: 75 שקל

"ילדי בית העץ – מבצע חורשה", על־פי ספרו של רן כהן אהרונוב. אבא של ערן בנה את בית העץ עוד כשהיה בגן חובה ומאז זה הבית שלו ושל חבריו. מעבר לגבעה הולכת ונבנית השכונה החדשה ובקרוב יסללו אליה כביש. לשם כך עומדים לכרות את חורשת האלונים ואיתה גם את עץ האלון של ילדי בית העץ. הצטרפו למאבקה של החבורה להצלת החורשה ובית העץ.

מתי? ראשון, 21.4, 10:30, 12:30, מחיר כרטיס: 75 שקל.

"מלך הטבע" – למלך הטבע יש ממלכה פורחת, ירוקה ויפה. בכל בוקר פותח המלך את חלונו ומשקיף בהנאה על הנוף. בוקר אחד מגלה המלך שצמרות העצים מסתירות לו את הנוף. המלך מצווה לכרות את העצים למחרת מתפלא המלך "לאן נעלמו הציפורים". כשהצפרדעים באגם מקרקרות ומטרידות את מנוחתו, הוא מצווה לסלקן ולמחרת הוא מתפלא "מדוע יש כל כך הרבה יתושים?". רק לאחר שיבין המלך שהטבע אינו שייך רק לו ושלכל חי וצומח בטבע, יש תפקיד, יצליח לתקן את שהרס ולהחזיר את ממלכתו להיות יפה ופורחת.

מתי? רביעי, .24.4, 10:00, 11:30. מחיר כרטיס: 55 שקל.

צילום:בני גם זו לטובה WWW.BENNYGAMZO.COM

"דודי שמחה" – הצגה על פי ספרו של ע. הלל. הדוד שמחה הוא דוד שכל ילד היה רוצה שיהיה לו: תמיד להוט לשחק, מלא הפתעות וקונצים ולעולם לא כועס או מצוברח. הוא שר באמבטיה בקול גדול, משחק כדורגל ברחוב, רוקד במספרה ובעיקר חולם על היום שבו יוכל לעוף.

מתי? שני, 22.4, 11:00. מחיר כרטיס: 55 שקל.

"בוא אלי פרפר נחמד" – חזי הוא הזחל הכי שמח בגינה. מדי יום הוא מבלה עם חבריו הזחלים בשירים, במשחקים ובזלילה של עלים טעימים. הכל משתנה כשחזי שומע שהערב, כשהשמש תשקע, הוא יהפוך לפרפר צבעוני וגדול. חזי המפוחד לא רוצה להשתנות, הוא רוצה שהחיים שלו יישארו בדיוק אותו הדבר. אף אחד מהחברים לא מבין אותו, הוא נשאר לבדו ופוגש את תותית האפרוחית, היחידה שמרגישה כמותו וביחד הם מנצחים.

מתי? שלישי, 23.4, 10:30, 12:30. מחיר כרטיס: 75 שקל.

"הלב – סיפורו של מרקו". מרקו הוא ילד קטן מגנואה שבאיטליה. בשל המצב הכלכלי הקשה, נאלצת אמו לנסוע לארגנטינה כדי לעזור בפרנסת המשפחה. מרקו הקטן מתקשה לשאת את הגעגועים לאימו וכשמכתביה חדלים להגיע הוא מחליט להפליג לארגנטינה ולחפש אותה. הוא מצליח לשכנע את אביו להרשות לו לצאת למסע יחד עם משפחת פפרוני המפליגה לארגנטינה עם התיאטרון שלהם, לאחר הפלגה ממושכת וקשה מגיע מרקו לעיר בואנוס איירס, אך לאכזבתו הרבה הוא אינו מוצא את אמו. מרקו אינו מוותר והוא יוצא למסע ממושך ומפרך בעקבותיה.

מתי? רביעי, 24.4, 10:30, 12:30. מחיר כרטיס: 75 שקל.

"הסודות של מאי" – כשמאי בת ה-14 צריכה להכין לבית הספר עבודה על המשפחה שלה, היא מוצאת את עצמה בבעיה: אמה מעולם לא היתה מוכנה לספר דבר על משפחתה וילדותה. מאי נחושה לגלות את סודות המשפחה האופפים אותה. היא מוצאת את עצמה בהרפתקה שמובילה לעולמות רחוקים אלא שהם נמצאים הרבה יותר קרוב ממה שניתן להעלות על הדעת.

מתי? שבת, 27.4, 10:30. מחיר כרטיס: 75 שקל.

היכל הקרח Ice Peaks

בהיכל הקרח Ice Peaks בחולון יתקיימו במהלך חול המועד תערוכת צילומים, מופעי ראווה על הקרח ועוד. תערוכת הצילומים, בשיתוף פעולה עם בית הספר לאמנות מנשר, מציגה תיעוד של רגעים מרגשים על הקרח. בימים ראשון עד רביעי, 24-21 באפריל, יתקיים מופע ראווה על הקרח, פעמיים ביום בשעות 12:00 ו-15:45.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר