"הדר החופש לעשות": משפחת גולדין מגיעה לראשון לציון

מחר יתקיים בבית יד לבנים ערב למען השבתו של סגן הדר גולדין ז"ל, ובמהלכו יוקרן סרטה של אמו, "הדר החופש לעשות". מחזיק תיק הרווחה בעירייה: "גאה להירתם למען משפחה"

פורסם בתאריך: 1.4.19 16:07

ארבע שנים וחצי חלפו מאז נפל סגן הדר גולדין במבצע "צוק איתן" באוגוסט 2015, בזמן הפסקת האש, והוא טרם הוחזר לארץ לקבורה. "לא האמנתי שיעברו כל כך הרבה שנים וגופתו עדיין לא תוחזר ארצה", מספרת לאה אמו, שמיד לאחר מותו אספה את ציוריו והפכה אותם לתערוכה שנדדה בלוס אנג'לס, במטה בניין האו"ם בניו יורק במהלך העצרת השנתית בשנת 2016, במשכן הכנסת בירושלים, ולאחרונה שהתה בשדרות כחודש וחצי. בימים אלה שוקדים להביא את התערוכה, שקוראת להשבתו של הדר, גם לראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כחלק מהמאמצים יוקרן מחר (שלישי) בשעה שבע בערב הסרט "הדר החופש לעשות" שיצרה אמו. הקרנת הסרט, שאורכו כ-30 דקות, תיערך במסגרת ערב מיוחד שיתקיים בבית יד לבנים למען השבתו של גולדין. הסרט מעניק זווית ייחודית, משפחתית ואישית, על מאחורי הקלעים של בניית תערוכת הציורים של הדר גולדין שהוצגה לראשונה שנה לאחר חטיפתו ונפילתו. הוא מאפשר הצצה לתא של משפחת גולדין בשנה שלאחר מכן ובמהלך החודשים של איסוף הציורים ובחירתם לתערוכה על ידי כל המשפחה.

"כחצי שנה מאז שהדר נהרג, אספתי את ציוריו וצילמתי וזה הפך לסרט מזווית אישית ומשפחתית", מספרת ד"ר לאה גולדין, "הדר אהב לצייר מאז שאני זוכרת אותו. תמיד היה לו עיפרון או טוש ביד. את ההזמנה לחתונה שלו הוא צייר לפני שנהרג. הציור היה כל עולמו, שבו היה מבטא את רגשותיו".

"אני שמח וגאה להירתם למען משפחת גולדין", סיפר מוטי עג'מי, סגן ראש העיר ראשון לציון ומחזיק תיק הרווחה, "משפחה שמנהלת מאבק על הערכים המשותפים לכולנו ובראשם ערכי צה"ל שקובעים שאנחנו מחזירים את החיילים מהקרב בכל מצב. אני מקווה שמשפחת גולדין תמצא אוזן קשבת גדולה יותר מהממשלה הבאה כי הציבור הישראלי מזדהה עמה באופן מלא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר