החגיגות בשיכון המזרח

פורים בראשון לציון: בשיכון המזרח מחכים ליום העצמאות

השנה התקיימו לראשונה הופעות והפנינג בשיכון המזרח: "היום לא הרגשנו שאנחנו החצר האחורית של העיר"

פורסם בתאריך: 21.3.19 16:12

עשרות אלפי תושבי ראשון לציון יצאו היום לחגיגות פורים שהתקיימו בארבע במות מרכזיות בעיר: פארק נאות שקמה, גן המושבה, גן בעברית ושיכון המזרח. מלבד הופעות, התקיימו במרכזי החגיגות  ירידים, קרקסים וסדנאות יצירה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קארין חנוך, אם לארבעה ילדים, שבילתה עם ילדיה בפארק נאות שקמה, מספרת: "הייתה אווירה נהדרת, הילדים נכנסו לאווירת פורים שכללה מוזיקה, סדנאות יצירה, מתנפחים, והכל היה מסודר וללא עומס. למזלנו, גם מזג האוויר היה נעים. למרות שאנשים רבים הגיעו, המקום לא היה עמוס, אולי בגלל שהדוכנים היו פזורים בצורה נכונה".

השנה התקיימו לראשונה הופעות ופעילויות גם בשיכון המזרח. אריאלה אזלואי, תושבת השכונה, שהגיעה לבמה עם משפחתה, מספרת: "היה מושלם. זאת הפעם הראשונה שדואגים לנו לבמה גם בשיכון המזרח. בשנה שעברה בפורים הבמה היתה בגן בעברית ולא אצלנו בשכונה. פורים הזה הוא שינוי מרענן, עם הופעות, סדנאות יצירה ומתנפחים. יותר משלוש שעות של חג שמח".

הפעילה החברתית ענת פנסו, מספרת גם היא על השינוי הגדול שהורגש בשיכון המזרח: "הייתה כאן השקעה גדולה ומרגישים שמשהו חדש וטוב קורה לשכונה. כולם נהנו והתרגשו כי זה משהו שלא היה כאן. היום לא הרגשנו כמו החצר האחורית של העיר. גם ראש העירייה הגיע ובירך, והבטיח לנו שגם ביום העצמאות תהיה כאן במה".

החגיגות בגן בעברית

בגן בעברית האווירה הייתה דומה. ג'וד שעשוע הגיעה עם שלושת ילדיה, אחיותיה וילדיהן, מספרת על אווירת פורים ססגונית: "הבת שלי הופיעה עם להקת מחול, אחר כך הייתה מיקי שכולם אוהבים. היו גם מתנפחים, פינות יצירה והילדים מאוד נהנו. דאגו לפעילות לכל הגילאים והכל היה מאורגן גם מבחינת חניה והכניסות, היה ברור שהיתה כאן עבודה מסודרת ומקצועית".

צפו בחגיגות בגן בעברית:

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר