צילום: אור תורה סטון

הערב: קריאת המגילה במוקדים שונים ברחבי העיר – כל הפרטים

בעשרה מוקדים בראשון יקראו היום את מגילת אסתר במסגרת תוכנית "יחד". הרב כתריאל ברנדר: "היהדות שייכת לכולם ולכן בחרנו להנגיש אותה בצורה חווייתית ונעימה"

פורסם בתאריך: 20.3.19 14:41

תוכנית "יחד" מבית רשת אור תורה סטון וארגון רבני צהר יקיימו היום קריאות מגילה לתושבי העיר ראשון לציון בעשרה מוקדים שונים כמיטב מסורת החג. הקריאות במגילת אסתר יכללו הסברים על המגילה ועל החג ופעילויות שונות, וכל ילד יקבל משלוח מנות ומגילה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מארגני המיזם מציינים כי קריאות המגילה ברחבי העיר מיועדות לכולם והם קוראים ל"ילדים והורים, חילוניים ודתיים, בוגרים וצעירים, נשים וגברים – כולם מוזמנים לקריאות 'מגילה בקהילה' המיוחדות של אור תורה סטון וצהר".

"אנו מבקשים לאפשר לכל אחד ואחת לפגוש את היהדות בדרכו ולהתחבר לרוח החג, מנהגיו וערכיו מתוך אחדות בין חלקיה ומגזריה של החברה הישראלית", מספר ראש מוסדות אור תורה סטון הרב כתריאל ברנדר, "היהדות שייכת לכולם ולכן בחרנו להנגיש אותה בצורה חווייתית ונעימה. פורים הוא חג של שמחה, ואין דבר ישראלי ויהודי יותר מאשר התאספות משותפת של כלל ישראל לחגוג יחדיו את המורשת המשותפת".

"סיפור המגילה הוא סיפורה של אשה המוכנה לוותר על הכל למען עמה ומשפחתה", אומר יו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו, "ההיסטוריה היהודית כולה מבוססת על אותם יחידים שראו את חשיבות החברה מעבר לחייהם הפרטיים. בקריאת המגילה המשותפת אנחנו מכוונים להתחבר אל הדמויות הללו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר