הדר לוי. צילום: זוהר שטרית
הדר לוי. צילום: זוהר שטרית

פסטיבל ופינוקים: האירועים והמבצעים לרגל יום האישה

הופעות בידור, סטנד אפ, ירידי מכירות, פינוקים במסעדות והנחות ברשתות האופנה. כל האירועים, כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 9.3.19 12:27

יום האישה הבינלאומי יתקיים ביום שישי הקרוב, 8 במרץ. לקראת היום, במהלכו ואחריו, שלל אירועים ומבצעים לנשים. מערכת "השקמה" ריכזה עבורכן את ההצעות האטרקטיביות באזור.

"פסטיבל האישה"

בחולון יציינו את יום האישה במסגרת חגיגות "פסטיבל אישה", שיתקיים בהיכל התרבות ויתפרש על פני שלושה ימים עם עשרות מופעים שכולן – על טהרת הנשים. בין המופעים, ריטה עם המופע "ניסים שקופים" שיפתח את הפסטיבל, מופע מחווה לתיקי דיין ומופע בידור מיוחד שישלב על במה אחת את חנה לסלאו, הודיה קורן ורותם אבואב. תיאטרון חולון 6-9 במרץ, בשעות הערב.

סטיילינג בקניון רוטשילד

בקניון רוטשילד בראשון לציון יחגגו את יום האישה במגוון פינוקים לנשים. הסטייליסט נדב אליהו יסתובב בין חנויות הקניון ויציע את שירותי הסטיילינג שלו. בקניון יוצבו דוכנים של מניקור, פדיקור, שיער ומייק אפ בתשלומים מוזלים.

הדר לוי במתחם G

לרגל יום האישה, מתחם G סינמה סיטי ראשון לציון, יציע אירוע לנשים בלבד, בכיכובה של השחקנית והסטנדאפיסטית הדר לוי. המופע יתקיים ביום שישי ויכלול כיבוד קל. המחירף 55 שקל.

סטנד אפ והרצאות בחודש האשה

עיריית בת ים מקדישה את כל חודש מרץ למין הנשי, עם הופעות סטאנד אפ, הרצאות מגוונות ומעצימות, הקרנות סרטים ומגוון אירועים. כולם, שמים את האישה במרכז. האירוע המרכזי יתקיים בהיכל התרבות עם רותם אבוהב ושרון חזיז, בתאריך 19 במרץ. במסגרת הוקרת העירייה לנשות בת ים, יתקיים ערב טקס הוקרה לנשים מעוררות השראה, במהלכו יקבלו הזוכות אות הוקרה: "אשת חייל", ערב שכולו צחוק והעצמה נשית. האירוע יכלול טקס הענקת תארי "אשת חיל" לנשים משפיעות בעיר שנבחרו בעקבות קול קורא. בערב יתקיים פאנל בהנחיית העיתונאית טליה פלד קינן ולאחר מכן, מופע סטאנד אפ של הקומיקאית ענת מגן שבו 2 באפריל, בשעה 20:00, מחיר כרטיס 30 שקל.

הפנינג בבאר יעקב

קניון באר יעקב יחגוג את יום האישה ויערוך היום (חמישי), בין השעות 10:00-19:00 הפנינג מעצים שיצדיע לנשים. בשעה 17:30 תתקיים ההרצאה "איך לא לעשות סיפור מאיפור" של כוהנת האיפור שרון סבן, שתעביר סדנת איפור חווייתית ומצחיקה במיוחד עד 19:00. במהלך היום, יוצעו הטבות למבקרות הקניון בדוכני איפור שיציעו הצעות אטרקטיביות במיוחד, כמו למשל לק ג'ל אקספרס ב-60 שקל  של ארי שומר במקום ב-100 שקל, והפתעות נוספות.

יריד מכירות בקניון בת ים

קניון בת ים מזמין את הקהל הרחב להגיע וליהנות מיריד מכירות חגיגי לכבוד יום האישה. במסגרת זו, יתקיים בקניון יריד מכירות חגיגי, במסגרתו יציעו חנויות הקניון מבצעים מיוחדים על מגוון מוצרים לנשים ובהם – נעליים, תיקים, תכשיטים ועוד.

מסעדות 

לרגל יום האישה, רשת מקס ברנר תעניק לכל אישה משקה שוקולה מתנה בשלושה טעמים שונים לבחירה: חלב, לבן או מריר. המשקה מוגש בכוס חיבוק שמעצימה את חווית השתייה. ההטבה תינתן ביום האישה ביום מחר (שישי), בישיבה בסניף בלבד והיא תקפה לכל סניפי הרשת.

בסניפי רשת קפה ביגה יציעו לכן תזכורת מפנקת – כל אישה תקבל עוגיית מזל ובתוכה מסר חיובי המעצים את האישה.

אופנה

ברשת הנעליים טו גו יציעו את כל קולקציית החורף עד 49.90 שקל לכבוד יום האישה. המבצע עד גמר המלאי.

עמותת "רוח נשית" בשיתוף פעולה ייחודי עם מעצבת התכשיטים אורטל עטר' שעיצבה צמיד מיוחד לכבוד יום האישה. ההכנסות ממכירתו יהיו קודש לפעילות העמותה. מחיר הצמיד, 80 שקל.

מותג השעונים Calvin Klein, יוצא במבצע לרגל יום האישה. במסגרת המבצע, כל הרוכשת שעון של קלווין קליין, תקבל  מתלה מראה לתיק של המותג מתנה. המבצע החל מה-3 במרץ עד ה-9 במרץ או עד גמר המלאי. ניתן להשיג ברשת חנויות איפרס ובחנויות המובחרות.

רשת שעוני ותכשיטי היוקרה Impress (אימפרס), חוגגת את יום האישה הבינלאומי, עם קולקציית היהלומים וזהב בעיצובה של סנדרה רינגלר: תליונים משובצים יהלומים החל מ-990 שקל, טבעות משובצות יהלומים החל מ-990 שקל, עגילים משובצים יהלומים החל מ-990 שקל.

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש, תציע לכל הרוכשת שעון סווטש מתנה: מטפחת אופנתית. המבצע החל מה-5 במרץ ועד ה-9 במרץ או עד גמר המלאי.

רשת האופנה GOLBARY, יוצאת במבצע לכבוד יום האישה הבינלאומי, ובמסגרתו: קונים שני פריטים מהקולקציה החדשה של קיץ 2019 ונהנים מ-20% הנחה. בין הפריטים במבצע: שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים ועוד. המבצע ייערך עד ה- 9 במרץ או עד גמר המלאי.

מותג ההלבשה התחתונה טריומף תגרום לנשים להרגיש טוב עם עצמן בכל מידה וגיל. עד יום ראשון, 10 במרץ, תינתן 30% הנחה על כל פרטי קולקציית הקיץ החדשה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר