ספי ריבלין
ספי ריבלין

ראשון לציון זוכרת את ספי ריבלין בחמישה ימים של צחוק

בפורים הקרוב יתקיים בראשון לציון פסטיבל ההומור החמישי אשר מנציח את זכרו של השחקן והקומיקאי מראשון לציון, ששימש גם כחבר מועצה, עם מופעי בידור, מרתון סרטים ותחרות מונולוג קומי נושאת פרסים. כל הפרטים 

פורסם בתאריך: 2.3.19 17:05

השנה, בפעם החמישית ברצף, יעלה בראשון לציון פסטיבל ההומור על שם השחקן והקומיקאי תושב העיר, יקיר העיר,  ששימש גם כחבר המועצה – ספי ריבלין. אירועי הפסטיבל יתקיימו במשך חמישה ימים, מ-18 עד 23 במרץ, ויכללו הופעות בכורה של מופעי בידור שונים, הפקות מקור ושילובים מיוחדים. לצד המופעים יתקיים באודיטוריום של היכל התרבות ראשון לציון מרתון סרטים בכיכובו של ספי ריבלין ז"ל שיהיה פתוח לקהל הרחב ויכלול קלאסיקות אהובות ומוכרות לכל המשפחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ספי ריבלין היה שחקן וקומיקאי שמילא תפקידים רבים בטלוויזיה ובתיאטרון. הוא היה תושב העיר וחבר מועצת העיר במשך שנתיים, לאחר מכן שימש כיועץ ראש העירייה לתרבות ואף קיבל את אות "יקיר העיר" בשנת 2013. זאת, מלבד הפרסים רבים שבהם זכה על פועלו הרב, כולל "פרס האקדמיה לטלוויזיה" ו"פרס מסך הזהב" על מפעל חיים. לפני שש שנים, בגיל 66, הוא נפטר ממחלת הסרטן. כשנה לאחר מותו החליטו בעיריית ראשון לציון לערוך פסטיבל הומור על שמו, ומאז מתקיים הפסטיבל בהיכל התרבות בעיר במהלך ימי חג הפורים.

השנה יוצגו בפסטיבל הפקות מקור מיוחדות ומפתיעות. כך, למשל, המופע "מאת יוסי בנאי", הפקת מקור מבית היוצר של תיאטרון הקאמרי בשיתוף הפסטיבל והיכל התרבות המקומי, שבו אמנים, שחקני תיאטרון, בדרנים וזמרים ישירו מיצירותיו של בנאי. משתתפים: דביר בנדק, עידן אלתרמן, אבי גרייניק, שמואל וילוז'ני, אלי גורנשטיין, עינת שרוף, עדי כהן, עידו מוסרי, עדי ארד, אולה שור סלקטר ודן שפירא.

מופע מסקרן נוסף בהשתתפות רבקה מיכאלי, מיקי קם ואודיה קורן נקרא "ישנן בנות… וישנן בנות מצחיקות". במופע, הפקת מקור חגיגית מיוחדת לפסטיבל, ילוו השלוש בלהקת ישנן בנות. מופעים נוספים שיתקיימו במסגרת פסטיבל ההומור הם "ערן זרחוביץ' מארח את אייל קיציס", מופע חדש של זרחוביץ' שמארח את חברו לפאנל "ארץ נהדרת", ו"קלינשטיין פינת דיין" – מופע בכורה לפסטיבל שבו השניים משתפים פעולה ומעוררים רגש, צחוק, הזדהות וחשיבה.

לצד אלה, גם השנה יחולק פרס "מלגת כישרון" על שמו של ריבלין במסגרת תחרות מונולוג קומי. בתחרות ישתתפו תלמידי מגמת התיאטרון מבתי הספר רביבים ואמירים בעיר לצד סטודנטים למשחק מרחבי הארץ. צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי משה קפטן יקבע מי יהיה הזוכה בפרס כספי לטובת לימודים, אשר יוענק על ידי ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ועל ידי נציגי משפחתו של ריבלין. בנוסף יוענק פרס אישי לתלמיד מגמת תיאטרון מבתי הספר בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר