אריה חיים ויצירתו. צילום: בתיק וקסמן

אמנים בגיל השלישי מציגים: תערוכה רב תחומית

"דרך היצירה": תערוכה חדשה של יוצרי בית "עד 120" בראשון לציון, הושקה השבוע ומציגה בין השאר עבודות של גילוף בעץ, קרמיקה וציור

פורסם בתאריך: 28.1.19 14:58

תערוכה חדשה ורב תחומית בשם "דרך היצירה" של יוצרים מקרב דיירי בית "עד 120" בראשון לציון הושקה השבוע בנוכחות הדיירים, חברים ומשפחה. הנוכחים הופתעו לגלות כי עבור חלק מהדיירים היתה זאת ההתנסות הראשונה בעבודות יצירה ונפעמו מהיכולות המרשימות.

התערוכה מציבה במרכז את כוח היצירה בגיל השלישי ומציגה את יצירות האמנות של דיירי הבית המשתתפים במגוון רחב של חוגי אמנות ויצירה כמו חוג גילוף בעץ בהנחייתו של אלכס גליצקי, אמן ישראלי ומטפל באמנות, שבמהלכו מתנסים הדיירים בפיסול ובגילוף סוגי עץ שונים ובוראים את יצירתם האישית.

אלטי אונגר ויצירתה. צילום: בתיק וקסמן

כמו כן, בחוג הקרמיקה בהנחייתה של עירית חכים, בוגרת המכללה למורים ואמנות, הדיירים יוצרים פסלים, כלים ותמונות. בחוג הציור בהנחייתה של ליאור שיין, בוגרת המכללה לאמנות קלאסית ובעלת תואר להיסטוריה באמנות וההיסטוריה של הרנסאנס, הדיירים לומדים על טכניקות קלאסיות של ציור ומתנסים בכך. לצד אלה מוצעת לדיירי הבית סדנת אמנות רב תחומית בהנחיית נילי נינו רצבי, שמאפשרת לדיירים ליצור יצירות מודרניות תוך שימוש בטכניקות מגוונות ובחומרים שונים.

"אין דבר מרחיב לב יותר מיצירה", סיכמה מנכ"לית הבית חגית משעולי אשר בירכה את הדיירים לרגל פתיחת התערוכה והזמינה אותם להשתתף בחוגים הרבים ותמיד להמשיך ליצור.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר