לירון דנינו. צילום: יח"צ

התחרות בין הקניונים: לירן דנינו וקובי אפללו רק ב-10 שקלים

לא מעט תושבים הותפעו מהיוזמה החדשה שנועדה למשוך קהל לקניון עזריאלי ראשונים

פורסם בתאריך: 21.1.19 11:52

לפני כשבועיים הופץ לינק להופעה של לירן דנינו בקניון עזריאלי ראשונים שבראשון לציון. המחיר: עשרה שקלים פלוס שתייה. רבים מתושבי העיר היו בטוחים במדובר בטעות, ולא מעט מהם חששו לרכוש כרטיסים בלינק המצורף באמצעות כרטיס האשראי. אבל להפתעתם, המחיר התברר כנכון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התחרות בראשון לציון בין הקניונים והמרכזים המסחריים הרבים, הביאה את היוזמה שנועדה, כמובן, להגדיל את קהל המבקרים. קניון עזריאלי ראשונים, יזם את המהלך שעשוי להטיב עם קהל לקוחותיו: הופעות מוזיקליות של אמנים מוכרים במחיר של עשרה שקלים בלבד לכרטיס.

ביום חמישי הקרוב, 24 בינואר, תינתן רשמית יריית הפתיחה עם הופעתו של דנינו על במה שהוקמה במתחם המזון שבקניון. ב-14 בפברואר, הוולנטיין דיי, יופיע במקום בניה ברבי, קובי אפללו יגיע ב-14 במרץ, ובהמשך צפויים להופיע על במה זו אמנים נוספים. פתיחת הדלתות תהיה בשעה שמונה בערב, המופע עצמו יחל בתשע ויימשך 45 דקות ואת הכרטיסים יש לרכוש מראש. המופע יתקיים סביב ישיבה בשולחנות ויאפשר לקהל ליהנות ממופע לייב ומאוכל משובח בקומה השנייה של מתחם המזון.

 

"אנו שמחים להזמין את כלל תושבי העיר והאזור ליהנות מחוויית הבילוי של הקונספט החדש שפיתחנו, ההופעות האקוסטיות Mercado Live" במתחם המזון הייחודי שלנו בקניון, וזאת במחיר נגיש לכולם", מסרה עדי קרום, מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר