shutterstock
shutterstock

אז מה עדיף, כדורסל או כדורגל? כתבי ״ספורט הארץ״ מגיעים לראשון לציון כדי להכריע

״הארץ על בר״ מגיע לבר הברסה כדי לפתור אחת ולתמיד את הסוגייה הכי חשובה בתולדות הספורט 

פורסם בתאריך: 10.1.19 12:35

איזה ענף ספורט יותר טוב ומעניין בישראל ובעולם: כדורסל או כדורגל? על השאלה הזאת ינסו לענות עוזי דן, כתב הכדורגל העולמי ואלעד זאבי, כתב הכדורסל וה- NBA של ספורט הארץ, שיפגשו לדייביט על הבר בראשון לציון.

האירוע יתקיים ביום שני הקרוב (14 בינואר), בבר הברסה בראשון לציון, ובסיומו המשתתפים ובליינים חובבים הספורט, הם אלה שיכריעו בסוגיה. זאת, לאחר ששני הענפים ייבחנו מבחינת העניין, הכסף, האוהדים וכישרונות הגדולים והמאמנים.

הדיבייט יתקיים במסגרת אירועי 100 שנה ל"הארץ", שיסכמו שנים של פעילות מאז ועד היום, בשורה של אירועי תרבות, תוכן ותקשורת ועוד לצד טורים ומדורים מיוחדים של מיטב הכותבים במערכת "הארץ" ו"דה מרקר".

עוזי דן (צילום: תומר אפלבאום) ואלעד זאבי

 

בין האירועים המתוכננים: "הארץ על בר" בסימן "חושבים פתוח", סדרת הרצאות של עיתונאי ועיתונאיות "הארץ" ו"דה מרקר", ב-21 ברים ברחבי הארץ. ההרצאות יעסקו בנושאים מתחומי הבריאות, תרבות, כלכלה עולמית, פוליטיקה, יחסים, ספורט, טכנולוגיה, דת, משאבים, ביטחון, תכנון עירוני, ארכיאולוגיה ומדיניות, מנקודת מבטם של מי שמסקרים את התחומים האלה מדי יום.

האירוע בברסה שברחוב הרצל 34 בראשון לציון, ייפתח בשעה 19:30, פתוח להרשמה ללא כל עלות, וכולל בירה ראשונה חינם. לפרטים ולאירועים נוספים כנסו לאתר "הארץ" או חפשו בגוגל "הארץ על הבר". להרשמה ליחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר