רק תנו לו לשיר בפסטיגל: לכוכב הילדים המקומי יש חלום

צוקולולו לא מפסיק לסייע לנזקקים במסגרת הפרויקט האישי שלו, שאליו הוא מצליח לגייס גם את השכנים, רז קינסטליך ודוד ביטן

פורסם בתאריך: 28.12.18 09:49

"אני נמצא בשליחות. באתי לעשות טוב ושמח לאנשים ולילדים". זו התורה של כוכב הילדים המקומי מראשון לציון, צ'יקו בן לולו, המוכר בשם צוקולולו.

בן לולו, בן ה-40 נולד בבית דגן ועבר להתגורר בראשון לציון לפני כעשר שנים. את רוב ילדותו הוא העביר בראשון לציון. הוא למד בגמנסיית גן נחום, ובכר בילדות גילה אהבה לקהל ולתקשורת. בזמן שלמד בתיכון היה נוהג לנסוע לאולפני רשת גימל, לשמוע מקרוב את התוכנית של דידי הררי ששידר בתחנה באותה העת. בעקבות הביקורים התכופים הוא החל לשמש כעוזר הפקה בתוכנית ולאחר מכן שימש שאותה התפקיד גם שתוכנית של שוש עטרי ז"ל, ששודרה באותה התחנה. את העבודה ברדיו נאלץ לעזוב בעקבות גיוסו לצה"ל, ולאחר שחרורו התקבל לצוות הבידור של ישרוטל באילת. במשך ארבע שנים הוא עבד עם כל כוכבי הילדים באותה התקופה, דנה דבורין, עודד מנשה, קלוד דדיה ועוד רבים. אבל ארבע השנים, כשיצא מצוות הבידור, וניסה להצליח מחוץ לבית המלון, המציאות טפחה על פניו.

"לא היה פשוט לצאת החוצה, לא ידעתי מה לעשות, אחרי מחשבה ארוכה הבנתי שאני טוב עם ילדים אז רצתי על זה", הוא מספר, "מצ'יקו הליצן ומצ'יקו בן לולו, הפכתי לצ'וקולולו. יום יום עשיתי ימי הולדת והופעתי מול ועדים. עבדתי עם חברות הפקה, אבל לפעמים צריך להיות במקום הנכון ובזמן הנכון וזה פשוט קורה: הוזמנתי ליום הולדת של ילד מכפר שמריהו. האבא של הילד התקשר ואמר שהילד שלו רוצה רק אותי, בסיום המופע האבא של הילד שאל אותי האם אני רוצה תשלום או משהו אחר בתשלום. הייתי בטוח שהוא צוחק איתי, אבל הוא היה מאוד רציני, וכשביקשתי להפיק די וי די והוא הסכים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בן לולו הגשים חלום, הוא הכין די וי די לילדים שצולם באולפני הרצליה. את השירים כתבו לו סמדר שיר, יוסי גיספן, חמוטל בן זאב ועוד. הוא החל להתפרסם בקרב ההורים והילדים, הוזמן לאירועים, להופעות בחו"ל מול הקהילות היהודיות, השתתף בהפקות שונות בכבלים. בכל זאת, הוא להצליח לגמרי לפרוץ. החלום הגדול שוהא להשתתף בפסטיגל, ולמרות שנדחה מספר פעמים, אבל עדיין אופטימי ובטוח שגם זה יבוא.

"אני איש של שטח לא של המדיה", הוא אומר, "המדיה לא מחבקת כל כך למרות שיש לי סיפור סינדרלה. בינתיים אני משקיע בפרוייקט האישי שלי: 'שמח בשכונה עם צוקולולו כוכב הילדים'. אני משתדל לעשות ולתת מכל הלב ולעזור  לאנשים מכל הארץ ובמיוחד מראשון לציון".

"לא מזמן עשיתי יום הולדת לילד שנולד להורים עם פיגור שכלי", הוא ממשיך, "הכרתי את הילד מימי ההודת שבהם הופעתי, ראיתי אותו כמה פעמים יושב בצד, לבד והבטחתי לו שאני אעשה לו יום הולדת. אנשים תרמו לו מתנות, כל ראשון לציון הייתה שם והילד היה שמח. זה מהות הפרויקט שלי וטובתו אני מפעיל הרבה אנשים. אני שכן של ראש העירייה רז קינסטליך ושל חבר הכנסת דוד ביטן, אני אוסף מהם ומהשכנים מוצרי מזון ומעביר לנזקקים".

ועירייה מפרגנת לך? אתה מוזמן להופיע באירועים עירוניים?

"העירייה מפרגנת. אחרי הרבה מאמצים זה לא בא טבעי, אני מאמין שעכשיו אחרי שהתחלף השלטון הדברים יראו אחרת, בלי לעבור טלטלות. אני מאמין שהעירייה תחבק את היוצרים ואמנים המקומיים והם יהיו בעדיפות ראשונה. בכל מופע אני אומר שאני תושב העיר ראשון היא עיר גדולה וצריך לפרגן ללא ספק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר