עומר אדם

הופעתו של עומר אדם במכללה למנהל נדחתה עקב מזג האוויר

קהל הסטודנטים של המכללה התאכזב מהביטול ברגע האחרון, אך מפיקי האירוע הבטיחו שייקבע תאריך חדש בהקדם

פורסם בתאריך: 14.11.18 12:20

הופעתו של עומר אדם במסלול האקדמי המכללה למנהל נדחתה היום (רביעי) בעקבות מזג האוויר החורפי. בימים הקרובים ימסר מועד חדש להופעתו של עומר אדם. באגודת הסטודנטים מדגישים כי ההופעה תתקיים בחינם עבור הסטודנטים של המכללה למנהל, כאשר בזמן ההופעה לא יתקיימו לימודים וידאגו להשלמות השיעורים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יו"ר אגודת הסטודנטים, ליאור טואיל, אמר כי "אנחנו עובדים על הבאתו כמה חודשים ואני שמח שזה יוצא לפועל. הלכנו על הכי גדול והצבנו אתגר גדול לנו ואני שמח שאנחנו עומדים בו. זה קורה בזכות שיתוף הפעולה של האגודה עם המכללה והיא מעניקה לנו את המעטפת הנכונה".

עוד הוסיף כי "יש שיח גדול על הבאתו של עומר אדם בכל הארץ. הבינתחומי הביאו את דודו אהרון אנחנו הבאנו את עומר אדם ותמיד יש תחרות בין המכללה למנהל לבינתחומי הרצליה בכל נושא, גם בתחום התרבות ואני שמח שידינו על העליונה גם בנושא זה".

מפיק האירוע גיא שריקי מסר כי  "האירוע יתקיים את זה אני יכול להבטיח לכל הסטודנטים. ב-24 השעות הקרובות יהיה לנו מועד חדש שנפרסם על הגעתו. דחינו את האירוע בעקבות מזג האוויר הגשום שצפוי, אמנם עדיין לא יורד גשם, אבל לא לקחנו סיכונים".

אחמד ג'בארין, סטודנט שנה רביעית לעיצוב וחדשנות, יו"ר בית הספר לעיצוב וחדשנות, הוסיף כי "כולם שמחים מאד שעומר אדם יופיע בקמפוס".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר