ספרים ספר ספריה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

מיזם של הורים מקים לתחייה ספריה במחלקה האונקולוגית באסף הרופא

כשראו ברוך ודקלה לוי שהספריה שלהם מלאה בספרים, החליטו לתרום חלק מהם. התגייסות של גננות העיר הביאה לגל של תרומות ספרים למען חולי הסרטן בבית החולים אסף הרופא

פורסם בתאריך: 29.10.18 15:42

דקלה וברוך לוי הם הורים לשלושה ילדים שאחד מהם לומד בגן בגן עירוני בראשון לציון, כשהביטו בספריה הביתית שלהם וראו שם ספרים שנותרו ללא שימוש. עלה במוחם הרעיון לתרום אותם לבית החולים אסף הרופא ולהקים שם ספריה לחולים. לוי סיפרה לגננת של בנה על הרעיון, כשהיא מתמקדת בעיקר במחלקה האונקולוגית בבית החולים, היכן שהחולים שוהים ימים ארוכים בחוסר מעש. הגננת העבירה בקשה בקבוצות הווטסאפ לכל גננות ראשון לציון, ועוד חברים של לוי העבירו גם הם, והרעיון תפס תאוצה בבתי ספר ובמוסדות שונים ובעוד כשבועיים אם יהיו מספיק ספרים מתכוונת לוי להקים את הרעיון לתחייה באסף הרופא.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


.
"הרעיון התחיל לפני כחודש", מספרת לוי, סידרתי את הבית וראיתי המון ספרים שלי ושל הילדים שאין בהם שימוש יותר, חשבתי לאן לתרום אותם, התקשרתי למחלקה האונקולוגית באסף הרופא ושאלתי אם זקוקים לספרים, שם נאמר לי שלילדים במחלקה יש המון ספרים אבל למבוגרים אין ספריה משלהם, מיד עלה לי רעיון לבנות ספרייה כזאת שתעשה טוב לחולים ששוהים שם, ספר יכול להשכיח ולקחת למקומות אחרים, וגם להעביר את הזמן, דיברתי עם הגננת של הילדים שלי והסיפור התחיל להתגלגל בהרבה קבוצות, זה מדהים איך רעיון קטן יכול לעשות טוב לאנשים אחרים, בימים הקרובים אני אמורה לקבל במרוכז ארגזים של ספרים שאותם אוכל להעביר לאסף הרופא, במקביל אקנה גם ספריה יפה להניח את הספרים שיהיה נוח לשימוש ונעים לעין.
לוי מצידה מספרת שאם הרעיון יתבצע כמו שהיא חושבת, היא תשמח להמשיך עם זה בעוד בתי חולים בארץ, "אנשים קונים ספרים קוראים אותם ולאחר מכן ללא משתמשים בהם. במקום לזרוק או להעביר, אפשר פשוט לתרום אותם למטרה נעלה ולתת רגע של שקט וטוב לאנשים חולים.
לכל מי שמעוניין לתרום ספרים, אפשר לתאם עם לוי בטלפון 0542557977

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר