אייל גולן וילדי עמותת ניצני ראשון (צילום: פוטו גדי)
אייל גולן וילדי עמותת ניצני ראשון (צילום: פוטו גדי)

הדואט של אייל גולן עם ילדת רמדיה לא השאיר עין יבשה. צפו:

ערב ההצדעה השנתי של עמותת הילדים נפגעי שיתוק המוחין "ניצני ראשון", התקיים בהיכל התרבות בראשון לציון ובשיאו הופעה של הזמר אייל גולן: "שמחתי לראות את החיוך של ילדי העמותה"

פורסם בתאריך: 23.10.18 13:26

ילדי עמותת "ניצני ראשון" שוב הוכיחו השבוע שהשמיים כבר מזמן אינם הגבול: יותר מאלף איש הגיעו לערב ההצעה השנתי בהיכל התרבות, שבו צוינו 17 שנות פעילות. בערב המרגש לקח חלק גם הזמן אייל גולן ששר עם הילדים והשחקנית דנה פרידר שהנחתה את הערב.

איש בקהל לא נשאר אדיש מול ההופעה של להקת "ילדי האור". הלהקה של העמותה המשלבת הרקדניות בכיסאות הגלגלים יחד עם רקדניות שאינן מתמודדות עם נכות או כל מוגבלות, בריקוד

"אחותי". על הכוריאוגרפיה ניצחה ליטל זפרני קסלר ימין, אחותה של ספיר, ילדה מהעמותה. בריקוד הוכיחו בנות הלהקה שניתן להגיע לרמת ריקוד שלא מביישת להקות ריקוד מהמקצועיות ביותר שיש וההתרגשות אף גברה – עת הצטרפו האחיות של הרקדניות לריקוד והגישו לכל ילדי ניצני ראשון פרח אישי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


פרט למופע הריקוד, הקהל הנרגש נפעם מדברי הילדים שהוקרנו על מסך ענק, כאשר סיפרו על הפעילות וחיים במסגרת עמותת ניצני ראשון ועל חשיבותה בחייהם ובחיי בני המשפחות שלהם.

בנוסף, נציג ההורים, אמיר נטי, סיפר כיצד מתמודדים ההורים ובני המשפחה עם ילדים המתמודדים עם נכות ועם מוגבלויות. לאחר שנטי לקח את הצופים למסע חוויתי אישי, עלה לבמה יו"ר ומקים והעמותה יורם זפרני, אביה של ספיר, הודה לנוכחים והזמין את נציגי בנק ירושלים לקבל הוקרה על התנדבותם ותמיכתם בעמותה כבר יותר מעשור.

בכך לא הסתיים הערב העשיר, שכלל גם סרטון בו הובאה סקירה על הפעילות בשנה החולפת של ילדי עמותת "ניצני ראשון". בסרטון הובלטו הפעילויות השונות ומיוחדות, כמו שיתוף פעולה עם כוחות הביטחון, טיולי ג'יפים ונופש המיוחד ללונדון שהתקיים לילדים בקיץ האחרון. הקהל הביע התרגשות רבה ואף עין לא נשארה יבשה.

לאחר הסקירה עלו רקדניות העמותה לריקוד נוסף שבו לקח חלק גם הקהל. לצלילי השיר "טודו בום" של סטטיק ובן אל תבורי, כאשר בקהל היושבים באולם החזיקו בתאורת שטיקלייטים – והוסיפו רקע ואווירה לריקוד השמח והאנרגטי. בקטע הסיום עלו כל ילדי העמותה לבמה ושרו את השיר "עכשיו קרוב" של  עידן רייכל וזכו למחיאות כפיים סוערות ונלהבות.

בהמשך הערב הופעיעו אמנים מהשורה הראשונה, כולם בהתנדבות מלאה. אלי יצפאן עלה במופע סטנדאפ שגרם להפוגה מהדמעות מצד הקהל והזמר עמוס אלגלי פתח את ערב השירה והכין את הקהל להופעה מיוחדת ומרגשת שהייתה ללא ספק שיאו של הערב: הזמן אייל גולן שהעניק יחס חם ומרגש לכל ילד על לבמה לדואט מרגש  עם נטע נטי בת ה-15 מראשון לציון. נטי, ילדת רמדיה שנפגעה כפעוטה שרה עם גולן את "לוחמת". במהלך הופעה המלאה שאותה העניק גולן בהתנדבות העלה גולן את כל ילדי העמותה לבמה לרקוד איתו במשך כל ההופעה והבטיח מעל הבמה: "בכל פעם שתקראו לי, אני בא בכיף".

ל"השקמה" אמר גולן בעקבות האירוע: "אני מודה לעמותת ניצני ראשון שהזמינו אותי. זה היה אירוע מרגש שבו באתי לחזק ויצאתי מחוזק. שמחתי לראות את החיוך של ילדי העמותה ואני מודה לבורא עולם שנתן לי את האפשרות לעשות את זה עבורם".

צפו בדואט

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אורלי

    אין עליך יצדיק בלב ובנפש שכל החיים רק תישמח ותהיה בריא ותמשיך לשמח יתותוח עלללל כמה צניעות ונעימות בבן אדם אחד שלא שוכח לרגע את הבורא.אוהבים אותך מלאאאאאא.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר