צאו מהמגירה: הסופרים המובילים בישראל מגיעים לסדנת כתיבה

במשך שבוע יתקיימו הסדנאות בהובלת כמה מהסופרים הבולטים בארץ. הדובדבן: הסיפורים שלכם יפוצו לקהל הרחב

פורסם בתאריך: 7.10.18 13:48

בשורה לתושבי ראשון לציון שחולמים על כתיבת ספר: רשת כותר ראשון תקיים סדנאות כתיבה עם סופרים ויוצרים בולטים, בהם אשכול נבו, אילן שיינפלד, יובל אברמוביץ' ועוד. הסיפורים יקובצו לספר דיגיטלי שיהיה זמין להורדה בחינם באתר "עברית" ויופץ לקוראים.

היום (ראשון) יוצא לדרך "ראשון כותבת", הפרויקט שבמסגרתו הספריות והכותרים יארחו יוצרים וכותבים הישראליים בולטים, שילוו ויסייעו לתושבים שחולמים להוציא את היצירות שלהם לאור וכותבים למגירה.

במשך שבוע שיוקדש כולו לכתיבה, יתקיים מרתון של סדנאות כתיבה בשיתוף פעולה עם אתר "עברית". את הסדנאות יעבירו הספורים אילן שיינפלד, טל גורדון, שהרה בלאו, אשכול נבו, יונתן יבין, יובל אברמוביץ, מנוחה פוקס, מרים קוץ ורועי חסן. כמו כן, תתקיים סדנאת פזמונאות עם טל גורדון. משך כל סדנאה היא שלוש שעות ועלותה למשתתף תעמוד על 30 שקלים. לסדנאות ניתן להירשם באת האינטרנט של כותר, כאן.

"באופן טבעי, מקום ההתרחשות של כתיבה מתאפשר בספרייה", אומרת מנהלת רשת כותר ראשון, נועה מיכאלי לוי, "מדפי הספרים מהווים השראה ומילים כתובות עוטפות את היוצר והיצירה. אנו מזמינים את התושבים להגיע לסדנאות שיועברו על ידי טובי הסופרים והכותבים ולטעום טעימה קטנה מתהליך הכתיבה וההשראה לו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר