מופע של רוב רוי (צילום: אילן בשור)
מופע של רוב רוי (צילום: אילן בשור)

ארבעה דברים שאתם חייבים לעשות בסוף השבוע בראשון לציון

הצגות ילדים, מנות חדשות ומושחתות ובכורה של להיט קולנועי, הכל קורה כאן בראשון לציון

פורסם בתאריך: 5.10.18 08:03

המנות החדשות של מקס ברנר

אם בא לכם ללכת על מנות מושחתות במיוחד, במקס ברנר השיקו השבוע תפריט חדש ובתוכו וופל בטטה ופטריות – שני וופלים העשויים מבטטה מעליהם פטריות מוקפצות עם בצל, קציפת גבינת פטה וערמונים בתוספת גלידת שמנת חמוצה במחיר של 54 שקלים, עוד בתפריט צ'יקן מייפל – פרגית בטמפורה ברוטב מייפל בליווי טבעות בצל קריספיות בתוספת צ'יפס וסלט קולסלאו במחיר של 69 שקל.

נראה טעים. וופל בטטה של מקס ברנר

נראה טעים. וופל בטטה של מקס ברנר

מופע עם הילדים

שבת בבוקר זו השעה הכי טובה לזמן איכות עם הילדים, ובהיכל התרבות בראשון לציון תועלה ההצגה של רוי בוי ביער הילדים – הצגה רבת משתתפים, צבעונית, מצחיקה ומוזיקלית. ההצגה תחל בשעה 11.00 ומחיר כרטיס יעמוד על 79 שקלים לילד ולמבוגר.

סרט חדש

בתחילת שבוע יעלה הסרט "זמנים קשוחים באל רויאל" הסרט ששיך לז'אנר אימה ופעולה מציג את סיפורם של שבעה זרים, כל אחד עם סוד חבוי, נפגשים באל רויאל, מלון מפוקפק עם עבר אפל, הנמצא בלייק טאהו. במהלך לילה סוער וגורלי, כל אחד מהגיבורים יוכל לכפר על מעשיו לפני שהכול יירד לטמיון. הסרט, באורך של שעה וחצי בכיכובם של ג'ף בריג'ס, כריס המסוורת ועוד והוא יעלה במהלך סוף השבוע בבתי הקולנוע של יס פלאנט וסינמה סיטי.

 

מופע לילדים

ביום שבת הקרוב בשעה 12 בצהריים תתקיים הופעה מיוחדת וחינמית ביס פלאנט ראשון לציון – "המופע של יאנו", מופע להטוטים מצחיק, קצבי ושובב שמיועד לכל המשפחה. ההופעה היא חינמית ומתקיימת במתחם ובה תוכלו לראות איך להטוטן אחד עם שני חדי אופן, שלושה מתנדבים שיבחרו מהקהל, ארבעה כדורים וחמישה פחים ,יכולים להפוך לכם מופע של שעה למצחיק חוויתי מדליק ומעניין.

המופע של יאנו

המופע של יאנו

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר