להקת לואיזה (צילום: יח"צ)
להקת לואיזה (צילום: יח"צ)

להקת לואיזה: "במוזיקה שלנו יש הכל, רוק לצד ערבית"

את הלהקה מנהיג איתי סחרוף, הבן של, אבל לואיזה היא ראשל"צית עם חצי הרכב שקיבל את חיידק המוזיקה מרוק עצמאות בעיר

פורסם בתאריך: 5.10.18 08:14

הוא התחיל לתופף בגיל צעיר, עבר לגיטרה בשלב מאוחר יותר כשהתחיל לכתוב חומרים משלו התחיל לשיר, איתי סחרוף הבן של ברי, השיק אלבום שלישי לפני כמה חודשים בשם "תעשי לי ילד", עם להקתו "לואיזה" כששניים מחברי הלהקה גרים בראשון לציון, ובסיבוב הם מתכוונים גם בהחלט להופיע אצלנו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לואיזה הם איתי סחרוף, הזמר והגיטריסט של ההרכב, עידן תלמוד בגיטרה, בר בניטה בגיטרת בס ועמרי לייבוביץ' על התופיםעמרי, שגדל בעיר, מספר על אהבתו למוזיקה ועל כך שלמד תיפוף מגיל צעיר, "כילד אני זוכר את רוק עצמאות כאן בראשון לציון, הייתי רואה את הלהקות על הבמה וזה היה בוער בי, התחלתי לתופף בגיל מאוד צעיר, לפני כמה שנים, איתי סחרוף ראה אותי בהופעה ומאז אנחנו יחד בלואיזה".

גם איתי סחרוף, מסתבר התחיל דווקא בתופים ולא בגיטרה, "התחלתי ללמוד תיפוף בגיל צעיר", מספר סחרוף, "כנער ניגנתי בהרכב. בצבא הכרתי את עידן תלמוד, שניגן בגיטרה. היינו מנגנים יחד שעות בשביל הכיף. התחלנו מקאברים שונים. בהדרגה התחלנו לכתוב חומרים. אני שרתי וגם התחלתי לנגן בבית על גיטרה. כמה שנים לאחר מכן נולד האלבום הראשון. החומרים בו היו גם בעברית וגם באנגלית. האלבום החדש הוא רק בעברית,  מעין גרוב-רוק ים-תיכוני. בינתיים אנחנו מופיעים בכל הארץ, ויש לנו גרעין של אנשים שאיתנו לאורך כל הדרך".

אחרי עבודת שטח ארוכה שכללה הופעות מוצלחות בפסטיבל אינדינגב, הופעה ברוק עצמאות ומופעים פותחים לפורטיסחרוף, הדג נחש ואיפה הילד, פתחו חברי להקת לואיזה את השנה האזרחית 2018 עם הכרזה על אלבום חדש "תעשי לי ילד" ולצידו סיבוב הופעות חדש שכולו גרוב כבד, גיטרות עבות בשר ושירים חדשים על הכאן והעכשיו האישי כפי שהוא מתבטא במוזיקה שלהם.

 

"במוזיקה שלנו יש הכל מהכל, רוק לצד ערבי" הם אומרים, "אנחנו הולכים למקומות אלטרנטיביים וקצת פיוז'ן, כי אנחנו גם אוהבים רוקנ'רול ורוק של פעם. מהתקופה האחרונה יש את ארקטיק מאנקיז, קווינז אוף דה סטון אייג'. מן הסתם יש לנו גם מוזיקה ערבית, כי עידן תלמוד הגיטריסט, בא מבית פרסי, אז הוא גם ספג סגנונות שונים. אנחנו משחקים עם מה שיש".

 

ולסיכום כשסחרוף ג'וניר נשאל איך זה להיות הבן של הוא עונה, "לעשות מוזיקה זה דבר מחייב בלי קשר לאבא, בהתחלה היחס שלי לכל היחוס המשפחתי היה מורכב, אבל היום אני יודע שמה שניצח זאת האהבה שלי למוזיקה, שהמשכנו וכתבנו כי זה מה שאנחנו אוהבים לעשות."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר