עמית מטרני (צילום: יח"צ)
עמית מטרני (צילום: יח"צ)

עמית מטרני – אמן החושים מראשל"צ שהולך לפרוץ גם במסך

הוא החל להופיע מאז שהיה בן 8 ומאז לא מפסיק להתאמן ולהופיע וגם אורי גלר אמר שהוא לא ראה טאלנט כמוהו, עמית מטרני רוצה לכבוש את העולם

פורסם בתאריך: 2.8.18 16:17

האם יש דבר כזה כוחות על טבעיים? או שזה אחיזת עיניים? קסמים? כיפוף כפיות? כוח המחשבה? תת מודע? עמית מטרני (35) הוא אמן חושים וקוסם והוא כאן כדי לעשות לכם סדר.

תתנו לו מפתח, מזלג, כפית, הוא יסתכל עליהם, יתמקד, יגע בהם והם יתכופפו, אורי גלר גדול אמני החושים אמר עליו שהוא יותר טוב ממנו (צפו בוידאו) אבל עמית מטרני טוען, "אין כוחות על טבעיים, יש את התת מודע שאנחנו לא מייחסים לו חשיבות אבל הכוח שלו עצום, ובעזרת התת מודע אפשר לעשות דברים מטורפים, זקוקים גם לאימון והתמדה, כמו כל שריר שמאמנים עד שבסוף יש תוצאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מגיל חמש ידעתי שאני אהיה קוסם, מספר מטרני, "כשאבא שלי עשה לי קסם עם טבעת, העלים אותה והוציא לי אותה כביכול מהאוזן, ושם במקום הזה אני זוכר את הרגע שידעתי שזה הייעוד שלי בעולם וזאת האהבה שלי ובזה אני רוצה להצליח ולגדול, כילד הייתי בטוח שיש כוחות על טבעיים וכדי לחקור ולהבין את זה לעומק התחלתי ללמוד את הנושא, בגיל שמונה אחותי שהיתה רקדנית וליצנית, לקחה אותי כגימיק איתה להופעות, הייתי מופיע רבע שעה, מביא שרפרף עושה את הקסמים ומקבל 20 שקלים בסיום, זה היה המון כסף לילד בן 8".

מטרני ממשיך ומספר על השתלשלות העניינים שהובילה אותו לאן שהוא היום, "בגיל 10 הייתי עושה קסמים ללקוחות של אמא שלי, היא היתה ספרית ועבדה בבית, ואחת הלקוחות ביקשה ממני לבוא לעשות קסמים ביום הולדת של בנה, שלוש שעות עמדתי ועשיתי קסמים, גם בצבא עמדתי מול קהל והייתי קוסם צבאי", הוא מספר על התפקיד הייחודי בצה"ל.

היה גם קוסם צבאי. עמית מטרני (יח"צ)

 

מטרני עבר דרך ארוכה ובנה את עצמו ואת החלום להמשיך ולגדול, כיום הוא בין גדולי אמני החושים והקוסמים בארץ. מספטמבר האחרון הוא עובד על סרט ילדים שנקרא "כוכבים ברשת" ,ובימים אלה הוא במגעים עם ערוצי התקשורת.

"לפני כמעט שנה פנו אלי ולעוד קבוצה של חברי רשת שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה, עם רעיון לכתוב לנו סרט ילדים", מספר מטרני, "מיד הסכמנו, השקענו לא מעט כסף וזמן בשביל ליצור את הדבר הבא בעולם הילדים. הסרט מדבר על כוכבים שחיים ברשת לבד ולא יודעים שיש עולם מחוץ לרשת. לכל אחד יש עולם משלו ולאט לאט אנחנו פוגשים ברשת אחד את השני ומגלים שיש עולם בחוץ,  בכל הזמן הזה יש ילדים שכל הזמן ראו אותנו על המסכים, בסופו של דבר אחרי מסעות רבים ברשת אני מצליח לתקן את מכונת הזמן שלי ואנחנו יוצאים מהרשת ומופיעים על במה עם מלא ילדים,אין לי ספק שהסרט יתן ערך מוסף לילדים ושהם יקבלו חוץ מסרט טוב, הרבה נקודות למחשבה" הוא מסכם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמיר אלדר

    חוץ מזה שהבן אדם נשמה גדולה, עם גישה מעולה לילדים צעירים ומתבגרים, וגם למבוגרים, יש לו מופע מעולה לכל הגילאים. מומלץ בחום, לא תצטערו.

  2. בר

    בן אדם אם לב זהב עשה לי יום הולדת שהייתי בן 4 וכיום תכף בן 20
    אין דברים כמוהה תמיד עוקב אחריו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר