ינית אסולין (צילום: מורן לוי)
ינית אסולין (צילום: מורן לוי)

ינית אסולין: "התפשטות הוא רומן אירוטי ששאב השראה מהחיים שלי"

זוגיות שהיתה ונגמרה הובילה את ינית אסולין לכתוב בפריז את "התפשטות" - רומן אירוטי שנשען בחלקו על חייה ובחלקו בדיוני

פורסם בתאריך: 20.7.18 09:18

"נראה לנו הגיוני שאנשים שפורצים את גבולותיהם הפנימיים קונים לעצמם יכולות אינסופיות, כאשר האמת היא שרק כשאנחנו מקבלים את הגבולות שלנו, מקבלים את עצמנו כמו שאנו, עם הפחדים והחסרונות והמגבלות, אין גבול למה שאנו יכולים לעשות. פורצי הדרך הגדולים ביותר, הם אלה שלא מנסים לפרוץ את הגבולות הפנימיים שלהם אלא שמקבלים אותם, מחוברים אליהם ופועלים מתוכם". כך מספרת על עצמה ועל ספרה ינית אסולין (34), סופרת מראשון לציון שספרה "התפשטות" יצא לאור בימים אלה.

"התפשטות" הוא רומן ארוטי נועז המזמין אתכם לצלול למסע של קילוף השכבות, מסע לשינוי עצמי דרך תשוקה. גיבורת הספר- "שרי", אישה בשנות ה-30 בחייה, ישראלית שעוסקת באמנות וחיה בפריז, עוברת תהליך שבו התשוקה מובילה אותה להפיל את הסכרים והקירות הפנימיים שלה, ולגילוי של העוצמה והחופש שיש בשחרור השליטה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ינית, נולדה בראשון לציון למשפחה חמה וברוכת ילדים ("שמונה במספר") ומגיל צעיר שרה, "שירה מאז ומתמיד הייתה כמו שפה שנייה בשבילי", היא מספרת, "דרך נוספת לבטא את עצמי. בכיתה ה' גיליתי את עולם הספרים. הייתי תולעת ספרים, מאוד אהבתי להפליג עם הדמיון ולצאת למסע עם ספר, בעיקר רומנים של נעורים. בגיל 15 כבר התחלתי לכתוב סיפורים קצרים משלי וקטעים פואטיים. בגיל 18 התחלתי לפתח את השירה כקריירה , דבר שהיה לי אישית קשה בהתחלה, כי בחוויה שלי השירה הייתה מאוד אינטימית ופרטית, מעין שפה שאני מדברת רק ביני לבין עצמי, ופתאום לחלוק את זה עם אחרים, להופיע על במות בפני המון אנשים, זה הרגיש לי מאוד חשוף. בשנות העשרים שלי למדתי שני תארים באוניברסיטת בר אילן –  תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפילוסופיה ולפני כחמש שנים עברתי לפריז ללמוד תואר שני בתקשורת, ושם גם החלה כתיבת הספר שלי "התפשטות".

ינית לוי. "השירה היא גם חלק ממני"

ינית לוי. "השירה היא גם חלק ממני"

איך נולד הרעיון לספר והאם יש הקבלה למציאות? 

"את הספר התחלתי לכתוב בפריז, העלילה מתרחשת גם היא בפריז והגיבורה "שרי" היא אמנית ישראלית, כך שאכן הספר שואב השראה מהחיים שלי ומתהליכים משמעותיים שעברתי. חלק מהאירועים מקבילים למציאות וחלקם פרי דמיוני. הכתיבה ארכה כשנתיים, ולקח לי עוד שלוש שנים "להתבשל" איתו לגמרי. הטריגר שלי לכתיבה היה זוגיות משמעותית שהייתה לי ונגמרה באותם השנים. עד אותה נקודה בחיי, הייתי אדם שמצד אחד, מאוד מכיר בגבולות הפנימיים של עצמו ופועל בתוכם בלבד, ומצד שני אדם שהוא כל יכול, שהמציאות שלו חסרת גבולות שהכל בה אפשרי. זה נשמע קצת פרדוקסלי, דבר שסותר את האינטואיציה הראשונית שלנו".

במה הספר עוסק בעצם?

"הספר מדבר על אהבה ועל תשוקה, על עירום חיצוני ופנימי. הוא מזמין את הקורא לצאת למסע פורץ דרך תרתי משמע. מסע בעקבות פריצת הגבולות האישיים הפנימיים שלנו – על כל תועלותיה ומחיריה".

לרכישה  הספר באתר האינטרנט

כריכת הספר "התפשטות" מאת ינית אסולין

כריכת הספר "התפשטות" מאת ינית אסולין

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר