נועה אורון
נועה אורון

נועה אורון כבשה את ישראל, עכשיו היא כובשת את ארה"ב

היא היתה הכתבת הכלכלית של חדשות 2, עברה לניו יורק לעזור לסטארטפיסטים ישראלים והשבוע חזרה לראשון לציון בה גדלה כדי להרצות בפני הייטקיסטים מקומיים

פורסם בתאריך: 11.7.18 15:27

נועה אורון, ילידת ראשון לציון עברה כברת דרך ארוכה והיא רק בת 31. מכתבת כלכלית בחברת החדשות של ערוץ 2, ועד לעבודה בחברה הגרמנית העולמית "ברטלסמן". כיום היא גרה בניו יורק ועוזרת לקהילת הייטק הישראלית במקום.

"הישראלים פורצי דרך בתחום הסטרטאפים, הכל אפשרי, צריך רק לעבוד נכון"

אורון למדה בגימנסיה הריאלית במגמה ביו טכנולוגית, לאחר לימודי 1. תואר ראשון בכלכלה ותקשורת מאוניברסיטת תל אביב
החלה לעבוד כעיתונאית מקומית ומשם המשיכה ל"מעריב" ו"מאקו". קריירת העיתונות נקטעה כשעברה לניו יורק אחרי שהתקבלה לאוניברסיטת "קולומביה", עבדה בלב העניינים כשבניין המשרדים שלה ממוקם בטיימס סקווור, עשתה תואר שני בעיתונאות עסקית מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק וחזרה לארץ להיות כתבת כלכלית בחדשות ערוץ 2, שם סיקרה את נושא החדשנות, נדל"ן ושלל נושאים שעוסקים  בצרכנות, תוך כדי עבודה גילתה את עולם הייטק והסטארטאפ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"עבדתי בהמון סטרטאפים וב-2015 טסתי לעשות תואר שני נוסף,  וכך הכרתי את חברת "ברטלסמן" בה אני עובדת כיום" היא מספרת, "זו חברת מדיה גרמנית ענקית, הסניף שלי בניו יורק, שם התחברתי לקהילת ההייטק הישראלית ונוצר קשר מיוחד, אני עוזרת משם להרבה סטרטאפים שמגיעים מהארץ לניו יורק, מכוונת אותם, בתחילת דרכם, זאת קהילה מאוד כייפית ומעניינת ואני עושה את זה בהתנדבות מלאה, אני יודעת כמה זה קשה להגיע מישראל לארה"ב, הלקוחות האמריקאים הם לא הלקוחות הישראלים, הצרכן האמריקאי הוא צרכן אחר, וגם המעבר עצמו מישראל לארה"ב הרבה פעמים מלווה בקושי רגשי, ואני כאן כדי לעזור איך להשתחל לכל הדבר הזה".

השבוע הגיע אורון להרצות בראשון טק – קהילת הייטקיסטים מראשון, פרי יוזמתם של מספר חברים, כשאת ההרצאה קיימו במתחם ppls שבאזור התעשיה החדש, "אני מגיעה להרצות כי ראשון לציון זה המקום שהגעתי ממנו", אומרת אורון, "והמסר שלי הוא שאנחנו נמצאים בעולם שבו כל אחד מכל מקום יכול להגיע ולפרוץ, מנגד נמצאים בעולם שכ"ביזנס" מאוד קשה לפרוץ מרוב השפע, היום סטרטאפ ישראלי שלא מסתכל על השוק האמריקאי עם היוולדו בשנייה שיש לו מוצר, אז אין לו מה לחפש פה, והשוק האמריקאי צריך לזכור שהכי נגיש לנו מבחינת שפה, האהבה לישראל, נגישות וכו', וההוכחה היא כמות הסטרטאפים שהגיעו מישראל".  

נועה אורון

נועה אורון

חמישה טיפים לסטארטאפ שרוצה להכנס לשוק האמריקני מאת נועה אורון

1.הכל אנשים – צרו יחסים אנושיים ואישיים עם לקוחות פוטנציאליים בארה״ב, לפני שמתחילים לדבר על כסף. 

2.בחרו היטב את עיר ההשקה – ארצות הברית ענקית, ולכל אזור ועיר מאפיינים משלהם. וודאו שחקרתם היטב את העיר האידיאלית להשיק בה את המוצר שלכם, כדי להגיע לקהל היעד המתאים.

3.שימו את האגו בצד – גם אם הטכנולוגיה שלכם מעולה, קחו את הזמן והקשיבו ללקוחות הפוטנציאליים. מוצר שעובד טוב לישראלים לא בהכרח עובד בתרבות האמריקנית.

4.עמוד לינקדאין עשיר הוא המפתח שלכם לפגישה – השקיעו זמן בבניית עמוד לינקדאין טוב, ותנו לחברים קרובים ואנשים שאתם מעריכים לעבור עליו. כל אמריקאי יתחיל את הקשר אתכם בחיפוש בלינקדאין, ועמוד חלש יקטין את הסיכוי לתקשורת עם לקוחות פוטנציאליים.

5.אימייל – השקיעו זמן ומחשבה בבניית אימייל מנוסח היטב. שגיאות כתיב וטעויות בשמות או בניסוח הן גורם משמעותי ל״פסילה״ בעיני משקיעים ולקוחות אמריקנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר