אביב אברג'ל בלוגר החתונות
אביב אברג'ל בלוגר החתונות

הגבר שכלות דתיות אוהבות

מה שהתחיל כתחביב, המשיך לצילום אירועים ומשם לבלוג מצליח לכלות, התפתח להתמחות בחתונות מהמגזר הדתי. תכירו את אביב אברג'ל, הגבר שאוהב חתונות

פורסם בתאריך: 12.7.18 11:35

לא מפתיע ואפילו נדוש לשמוע מאישה על תכנון יום החתונה מאז שהייתה קטנה, אך מה לגבי גבר? לאביב אברג'ל, בן 26 המתהדר בתואר בלוגר החתונות הראשון בישראל והבעלים של בלוג הכלות המצליח "כלות עם שיק" (www.ChicBride.co.il) ממש לא אכפת להודות שעוד בתור ילד תמיד נמשך לעולם האירועים והחתונות. "אומנם לא חלמתי על שמלת כלה לבנה, אבל משהו באירוע המרגש בו נמצאים כל בני המשפחה והחברים תמיד ריגש אותי". חיבורו המקצועי לעולם החתונות קרה כבר בגיל 19, אז קיבל מצלמה במתנה מאימו, רגע לפני שחלתה בסרטן והפך במהרה לצלם חתונות מבוקש. לאחר שצילם מאות זוגות וחתונות ואפילו הוזמן לטוס עם חלקם לצילומים במדינות שונות בעולם, מרוסיה ועד סנטורינט, החליט לפתוח בלוג ייחודי המיועד לכלות המשתייכות למגזר הדתי- לאומי והפך לגורו בתחומו.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


איך התחיל החיבור שלך לעולם החתונות?

"בתור ילד לא חלמתי על עצמי עומד תחת החופה ומה אלבש, אבל אני זוכר שבעוד שבשביל ילדים אחרים החוויה להתלוות להורים לאירועים היה סוג של עונש, אני דווקא נהנתי. משהו באווירה ובשמחה תמיד משך אותי. כשהייתי בן 19 ובצבא, כמו כל חייל הייתי מבולבל ולא ידעתי מה אני רוצה לעשות עם חיי. יום אחד, ממש לפני שחלתה בסרטן אימי (וכיום היא בריאה) הפתיעה אותי במצלמה חדשה ובלי לדעת נתנה לי כיוון לחיים. הייתי מסתובב, מצלם ומתעד כל דבר שזז. כשחלתה, הייתי משתחרר מהצבא ומלווה אותה לטיפולים בביה"ח. בערבים ניצלתי את העובדה שלא חזרתי לבסיס בכדי לעבוד והתחלתי לעסוק בצילום ולהשתפשף בתחום. ההתחלה הייתה צילומים במועדונים וחיי לילה, לאחר מכן הפכתי לצלם מגנטים בחתונות וכשצברתי ניסיון וביטחון התחלתי בצילומי זוגות וחתונות, מה שהייתה פרנסתי העיקרית עד לא מזמן. חיברתי שתי אהבות שלי, צילום ואירועים למקצוע. לאחר שצילמתי מאות חתונות והתלוויתי למאות זוגות בארץ ובעולם, פתחתי קבוצת פייסבוק בנושא חתונות ואירועים שצברה תאוצה והצטרפו אליה אלפי חברים. את הקבוצה החלטתי לקחת צעד אחד קדימה ולפתוח בנוסף בלוג".

אוהב לצלם, אוהב חתונות. מתוך הבלוג של אביב אברג'יל

אתה עצמך חילוני, מאיפה החיבור לעולם הדתי?

"בחיפוש קצר בגוגל אפשר למצוא לא מעט בלוגים ואתרים ישראלים שעוסקים בחתונות, חלקם אפילו מאוד מוכרים ומצליחים. לא רציתי לחקות אף אחד, בדיוק כמו בצילום שלי שאותו אני רואה כאמנות לכל דבר, חיפשתי את הייחודיות שלי. ספקים בכלל וצלמים בפרט בעולם החתונות מקבלים המון עבודות שנסמכות על המלצות מפה לאוזן. כך יצא שעבדתי עם המון זוגות דתיים שהיו מרוצים והמליצו אחד לשני. שמתי לב שהצרכים של כלות וזוגות דתיים לא חופפים לאלו של החילונים ודווקא להם, שמתחתנים בדרך כלל בגילאים צעירים יותר אין לאן לפנות מלבד המשפחה עם שאלות בנושא".

במה שונים הצרכים של זוגות דתיים מחילונים?

"בכמעט כל אספקט של החתונה, החל מהעובדה שהשמלות צריכות להיות צנועות, האיפור ועיצוב השיער צריכים להתבצע על ידי נשים, יש נושא מפותח ודרישה להכנת כלה ומדריכות כלה לפני החתונה, את הדיג'יים מחליפות פעמים רבות להקות ועוד. התחלתי את הבלוג ממקום של כיף, של רצון לכתוב, להעמיק, לשתף ולהשיג לקוחות לצילום החתונות ולאט לאט נשאבתי לעניין יותר ויותר. מעבר לטיפים שהייתי נותן, אנשים החלו לכתוב לי אי-מיילים עם שאלות על ספקים שונים, התייעצו, וזיהיתי גם פוטנציאל כלכלי עם ספקים שרצו להגיע לאותו קהל אליו פניתי בבלוג. היום אני גאה להגיד שנכנסים לבלוג מעל ל- 20,000 אנשים בכל חודש, יש כתבות מקצועיות, טיפים וספקים שנבחרים בפינצטה והמספר רק עולה ועולה".

"השמלות צריכות להיות צנועות והכל צריצך להיות מבוצע על ידי נשים". מתוך האתר של אביב אברג'ל

איך המשפחה והחברים מגיבים לעובדה שאתה בתחום שנחשב נשי?

"אני לא זוכר שאי פעם מישהו הרים גבה, אולי כשארגנתי את החתונה של עצמי לפני כשנה שכללה 800 איש ולא נתתי לאישתי להתערב. למעשה אם חושבים על כך מרבית אנשי המקצוע בעולם החתונות הם גברים, החל מצלמים, דרך בעלי אולמות, לדיג'יים ועד מעצבי שמלות הכלה. בגדול אני מאחל לכל מי שמסביבי למצוא את עצמו עובד וחי בעולם שהוא אוהב, נשי או גברי ככל שיהיה. סטיגמות זה לחלשים".

יש תוכניות לעתיד?

"מלבד הבלוג העלתי לאחרונה מיזם אינטרנטי חדש שקשור גם הוא בעולם החתונות ונקרא We-Design, שמאפשר לכלות לעצב בעצמן מהבית ובלי ידע מוקדם הזמנות מדליקות לחתונה מבית עשרות קומבינציות ועיצובים שונים ולקבלן תוך שבוע עם פתח הבית מבלי להתעסק עם גרפיקאים ובתי דפוס ובקרוב נרחיב את השירות גם עם פונקציות נוספות ואפשרות למיתוג החתונה כולה. ומי יודע, השמיים הם הגבול, מה שבטוח הוא שיהיה אפשר לקרוא על כך בבלוג".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר