בן אל. יאללה חפלה
בן אל. יאללה חפלה

מילה של זמר: "תבוא לחפלה איתי ותראה אנשים עפים באוויר"

אחרי שנת האבל על אביו, חוזר הזמר הראשל"צי בן אל להקליט את האלבום הבא שלו, מבטיח לא לאכזב את אליקו ומזמין את כולם לבוא לשמוח איתו ב"לאוד"

פורסם בתאריך: 23.6.18 11:09

שדרן הרדיו אליקו הכריז עליו כבר כדבר הגדול הבא, אולם במבט לאחור ולדבריו של בן אל, ההצלחה הגדולה תפסה אותו לא מוכן ואולי קצת לא בשל. הוא הבטיח לאליקו שיחזור כשיהיה מוכן ובתקופה הקרובה הוא מתכוון לממש את הבטחתו.

הזמר בן אל, בן 29 מראשון לציון, נשוי ואבא לארבעה ילדים – כן, לארבעה  – מבוקש להופעות באירועים, במועדונים ובשמחות, ובעבור רבים מקהל מאזיניו ומעריציו הוא נחשב לכוכב של ז'אנר השירים השקטים והשורטים את הלב, ועל על כך יעידו אינסוף ההודעות שנשלחות אליו ברשתות החברתיות, מיליוני צפיות ועשרות אלפי עוקבים ביוטיוב.

צפו בקליפ "עדיין רחוקה": 

למרות זאת, השיחה בינינו מתנהל כשבן אל בדיוק מקליט באולפן מחרוזת קצבית. "נכון, יצא לי שם של זמר של שירים שקטים, אבל מי שבאמת מכיר אותי יודע שאני לא פחות חזק בשירים הקצביים, תבוא איתי פעם לחפלה ותראה אנשים עפים באוויר. אפילו בטברנה אני בקושי יושב, תבוא ביום חמישי, 28.6 ל'לאוד'".

אז מה אתה מקליט?

"החלטתי לעשות הרבה כבוד לשלומי שבת האלוף, אבל זאת הפתעה לקהל שלי אז אני לא יודע אם ניתן כבר לגלות".

ומה מצפה לנו ב"לאוד" בחמישי הבא?

"אני לא מאלה שאוהבים לתכנן מראש. הכיף שלי זה להרגיש את הקהל וביחד איתו להעביר את הערב. בסופו של דבר הקהל יוצא לבלות בשביל לנקות את הראש ולשמוח וכשאני שר על הבמה אני נותן לו את כל כולי. אבל ברור שאני גם מבצע את הלהיטים שלי וגם מאלתר ולהוסיף כל מיני מחרוזות".

אתה אבא צעיר לארבעה ילדים, איך אתה מצליח לנהל ככה קריירה? 
"אני בחרתי קודם כל להקים את המשפחה שלי. מבחינתי, אשתי והילדים הם העוגן והבסיס שלי. לשמחתי, זכיתי באשה שמצליחה לתת לי את הכל ומבינה את ההקרבה שנדרשת כאן. אולי זה המקום להודות לה שוב".
איזה מחיר זה גובה ממך ומהמשפחה כשרוב ההופעות בלילות?
"אני אכן נמצא בהופעות וניעדר מהבית בלילות, אבל אני משתדל לפצות על זה ככל שאני יכול ומרבית שעות היום שלי מוקדשות לילדים היקרים שלי. אבל כן, זה צובט בלב לחזור מהופעה כשהילדים כבר ישנים וכל מה שנשאר לך זה לתת להם נשיקה קלילה כדי לא להעיר אותם".

חזרת להופיע אחרי תקופה של שנת אבל על אביך ז"ל. איך הקהל מקבל אותך?
"אין על הקהל שלי. כשחזרתי להופיע ולהקליט חששתי שאולי נעלמתי לתקופה ארוכה מדי אבל ברוך השם, התגובות והחיבוק העצום שאני מקבל בשטח וברשתות החברתיות הם עצומים. גם השירים 'עדיין רחוקה' ו'אגדה', שהוצאתי יחד עם רמי מור, הם להיטים, ככה שאני האחרון שתשמע אותו מתלונן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ומהן התכניות לעתיד?
"קודם כל שנהיה בריאים ושאמשיך להופיע באירועים ובשמחות. אני מתכנן להוציא השנה אלבום עם שירים שכתבתי והלחנתי בשנת האבל ולהשיק אותו בהופעה חגיגית באחד המועדונים הגדולים. בינתיים, כמו שאמרתי כולם מוזמנים להופעה שלי ביום חמישי הבא, 28.6, במועדון הלאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר