ליאם בניסטי

ליאם בניסטי – לשיר זה היעוד שלי

ליאם בניסטי רגע אחרי שהוציאה את הסינגל הראשון שלה "מה שנשאר", מספרת לנו על תחילת הדרך ועל התכניות לקראת המופע החדש

פורסם בתאריך: 8.6.18 09:24

תכירו את ליאם בניסטי, בת ה-22 מראשון לציון שחולמת להיות זמרת, היא נולדה וגדלה בראשון לציון ולמדה בתיכון רביבים במגמת מחול, אבל חיידק השירה לא פסח עליה ו"אני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי" היא מעידה על עצמה. 

בניסטי, החליטה לקחת את התחביב קדימה ובגיל 17 כבר למדה פיתוח קול בווקאל – בית הספר למוזיקה של החברה העירונית בראשל"צ (בניהול של שולי קורן רגוניס). "קיבלתי ניסיון רב בחזרות ובהופעות במרכז הנוער "הבאלנס" בעיר, השתתפתי בעונה הראשונה של "הכוכב הבא" ושירתתי בלהקה צבאית ובכלל, מאז שאני מכירה את עצמי אני אוהבת לשיר, אני אוהבת את הבמה ואת המיקרופון  ומבחינתי, תמיד ידעתי שזה היעוד שלי" היא אומרת.

 

בימים אלה, היא הוציאה את הסינגל הראשון שלה שנקרא "מה שנשאר" והיא מספרת על פרגונים מקיר לקיר. "רגע אחרי שהשיר יצא לאוויר העולם, קיבלתי אין ספור תגובות ומחמאות, התמיכה של אנשים פשוט עשתה לי חשק עוד יותר גדול להמשיך בדרך הזאת של המוזיקה. לצאת לאור העולם עם סינגל ראשון זה רגע מיוחד ולא פשוט, מלא רגשות צפים ויש רצון ענק שהכל יהיה מושלם. עבדנו הרבה על הסינגל ובסוף יצא הכי מושלם שיש, ופרט לזה שילבנו שני קאברים באנגלית ואחד בעברית עם המון הפתעות לא צפויות".

את השיר כתב אופיר מלול ואת הלחן והעיבוד עשו אופיר מלול ומאור יצחקי  ושיתוף הפעולה הזה ככל הנראה ימשיך גם בשירים הבאים. "יש לי הרבה שאיפות לעשות שיתופי בעולה עם זמרים בארץ כמו אליעד נחום, חנן בן ארי, שירי מימון וכמובן גם בחו"ל יש את דמי לובאטו וביונסה המלכה הבלתי מעורערת"

ומתי השיר הבא?

השיר הבא שלי צפוי לצאת בעוד כחודש והוא הולך להיות מושקע ומפתיע. במקביל אני עובדת על מופע פריצה מטורף ומקפיץ מלא באנרגיה, עם רקדנים כמובן. כל המופע הזה עובד מחדש ע״י המפיקים המוזיקליים המוכשרים שלי אופיר מלול ומאור יצחקי", היא מסכמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אור לוי פלקס יבנה

    טמבל אהבל / פידר
    ילדה לא כזאת מוכשרת קצת מזייפת לא בקצב של השיר פשוט חלשה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר