דפנה דקל צילום גיא הכט
יוצאת במופע חדש. דקל (צילום: צילום: גיא הכט)

"בחיים לא הייתי חוזרת לאירוויזיון" – דפנה דקל לא מקנאה בנטע ברזילי

דפנה דקל מעלה מופע חדש שמסכם את הקריירה שלה ונזכרת איך נשלחה להתחרות בשוודיה ממש בטעות

פורסם בתאריך: 24.5.18 17:22

"אנשים כל הזמן שואלים אותי לאן נעלמתי ואני לא מבינה על מה הם מדברים", אומרת השבוע דפנה דקל שבימים אלה חוזרת לבמות ומעלה מופע מוזיקלי חדש, במקביל להשתתפותה בהצגה "סימני דרך" בתיאטרון הלאומי שם היא משחקת בתפקיד של נעמי שמר בגיל ,50  "זה תענוג גדול לשחק על במה אחת עם כל כך שחקנים מוכשרים ועוד בתפקיד כזה", היא אומרת.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

דקל, פרצה לחיים שלנו כולנו בסוף שנות ה-80, היא הייתה אחת מכוכבות להקת הנחל דאז, ומיד אחרי השחרור שלה הוחתמה על חוזה הקלטות, הלהיט הראשון שלה היה "מי יציל את הבית שלי" ובן לילה היא הפכה לכוכבת, בשנת 1992 היא הגיחה לתחרות הקדם אירווזיון של אותה שנה ואז גם ניצחה בה וייצגה את ישראל בתחרות שנערכה באותה בשבדיה עם השיר, "זה רק ספורט", איתו הגיעה למקום השישי. "כמו כל דבר בחיים, גם התחרות הזו לא ממש הייתה בתכנון שלי, הבטיחו לי שהשיר הזה לא מנצח ושאין לו ממש סיכוי בתחרות ולכן הסכמתי לקחת בה חלק, לצערי או לשמחתי זכיתי והשאר היסטוריה".

היית חוזרת לתחרות הזו שוב?

"ממש ממש לא, הייתי שם כמתחרה וכמנחה, יש משהו נורא כיף להנחות את התחרות והזו ולא להיות חלק מסיר הלחץ על הבמה ולהיות חרדה לביצוע הזה שבו בשלוש דקות את צריכה להיות הטובה מכולן. עשיתי את זה, סימנתי וי וזהו. לא חוזרת לשם".

מאז עברו הרבה מים בנהר, דקל עברה לעולם הילדים ושיחקה בהצגות ילדים בתכניות הטלוויזיה "פלאי קלעים" ולימים כיכבה בסדרה "דפנה ודודידו". אחרי שהשתחררה מהדמות עברה למגרש של הגדולים, הוציאה את האלבום "יומן" ואז גם כיכבה ב"בילי אליוט" ובסדרות טלוויזיה שונות וכיום היא מופיעה כאמור בהצגה "סימני דרך".

"מעולם לא עזבתי את השירה ואני תמיד שם, אני אוהבת לשיר ואוהבת לשחק ומבחינתי אני יכולה לעשות הכל" היא אומרת. בשבוע הבא היא תעלה עם המופע החדש שלה על בימת מועדון הגריי ביהוד, שם היא תבצע עשרות שירים מתחילת הדרך ועד היום כולל כאלו ששוזרו בהצגות בהן לקחה חלק. "זה מין מופע מסכם שלי עם כל השירים והסיפורים מאחוריהם, אני מארחת את דורי בן זאב הנפלא ונשיר ביחד משהו ואת השחקנית והזמרת רויטל זלצמן והזמר חבר להקת "מיומנה" רוברטו מנדס. יהיה ממש שמח".

דפנה דקל מארחת את דורי בן זאב, השחקנית והזמרת רויטל זלצמן והזמר חבר להקת "מיומנה" רוברטו מנדס בהופעה מיוחדת בליווי להקה ביום רביעי 30.5 החל מהשעה 20:00 (פתיחת דלתות) במועדון ה"גריי" ביהוד. על הבמה ילוו את דפנה הנגנים: רועי זוארץ (קלידים והפקה מוזיקלית), אילן אביב (בס), אלי בן שושן (תופים), אסי אברג'יל (גיטרה) ומייקל אשר (גיטרה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר