נופלת לעיני כל אירופה. דנה (צילום: רשות השידור)
נופלת לעיני כל אירופה. דנה (צילום: רשות השידור)

מוזיאון אגם מציג: דנה אינטרנשיונל תיפול גם אחרי עשרים שנה?

את הנפילה המפורסמת של דנה אינטרנשיונל בטקס הענקת הפרס בארוויזיון שנערך בירושלים כולם זוכרים, עכשיו יעקב אגם מגלה כי יש מהדורה נוספת ומזמין את הדיווה להרמה חוזרת

פורסם בתאריך: 15.5.18 10:14

אירווזיון 1999 ייזכר בעיקר בשל שני דברים, הראשון: הוא נערך בירושלים בפעם השנייה לאחר שדנה אינטרנשיונל זכתה שנה קודם לכן, והשני: הדיווה עצמה שהייתה אמורה להעניק את הפרס לזוכה, נפלה בשידור חי לעיני כל אירופה בגלל כובד פסלון הפרס, קמה מיד לכל תשואות הקהל וכמובן גנבה את ההצגה לזוכה החביבה משוודיה. 

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

הפסלון שהוגש  כאמור ליוצרי השיר הזוכה משוודיה, הוכן במיוחד לתחרות על ידי האמן יעקב אגם והוא יוצר בשני מהדורות כשאחת ניתנה לזוכים והמהדורה השנייה כך מסתבר, נשארה אצל אגם במשך שני עשורים. מדובר ביצירה שיצרה מחווה למנורת בית המקדש עם שבעה קנים צבעוניים ומשקלה מעט כבד, ומספיק להיזכר במבט של דנה כשהיא מרימה את פסלון המתכת. 

למערכת "השקמה ראשון לציון" נודע כי הפסלון הזוכה שנשמר עד כה אצל אגם, והוא יוצג בקרוב במוזיאון שעל שמו בראשון לציון, לרגל חגיגות ה-20 שנה לתחרות האירוויזיון ההיא במהלך השנה הבאה. גורמים המעורים בפרטים סיפרו ל"השקמה ראשון לציון" כי אנשיו של אגם עומלים בימים אלה על הבאתה של דנה אינטרנשיונל למוזיאון כדי לשחזר את הענקת הפרס בלי הנפילה כמובן.

בינתיים בואו ניזכר בנפילה ההיסטורית

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר