עידן ירדני
"אני איש של אנשים ויחסי אנוש". עידן ירדני

למה עידן ירדני מוולטר לא יכול להוזיל את מחירי האלכוהול?

המסיבות שארגן בתור ילד, ההצטרפות לפתיחת ה"וולטר" והמיזמים החדשים שבדרך. עידן ירדני אוהב את ראשון לציון, אבל לא מתנצל על מחירי האלכוהול היקרים

פורסם בתאריך: 11.5.18 06:31

עידן ירדני בן ה-27 הוא איש לילה ותיק בראשון לציון, הוא החל את דרכו כילד שארגן מסיבות וכיום הוא אחד הבעלים של "הוולטר" בעיר.  "מאז ומתמיד עוד בהיותי ילד נהגתי לארגן מסיבות", הוא מספר, "החל ממעגלים מצומצמים, בילויים מיוחדים של יחידים ועד למסיבות, ארועים והפקות רבי משתתפים. כבר אז הבנתי שעלי להמשיך לחזק את המוטו בחיים עליו גדלתי שאת מה שאני אוהב אני גם כנראה חזק בו, שזה אנשים , יחסי אנוש, קשרים, מכירות ושיווק ותמיד בהיבטים חיוביים", הוא אומר ומסביר, "מארגון מסיבות התחלתי תוך כדי לברמן, ומהר מאד לנהל ברים במקומות שונים, עם שחרורי מהצבא לאחר ששירתתי שלוש שנים כלוחם בחטיבת כפיר, המשכתי והעמקתי את פעילותי בתחום חיי הלילה בדרינק פוינט, מהר מאד קיבלתי הצעה להצטרף לקבוצת יזמים צעירים בני גילי שמטרתם הייתה לפתוח דאנס בר איכותי לקהל הבוגר בראשון לציון . קסם לי הרעיון להיות חלק פעיל במיזם שחושב על הדור הבוגר יותר, שאוהב לבלות במקום איכותי ובעיקר קנאי לעיר שלו ראשון לציון ומכל ההצעות שקיבלתי אלו הן הסיבות העיקריות שגרמו לי להאמין ולהשקיע את מירב המשאבים שברשותי למיזם הזה, כך בעצם נולד ה- "וולטר" שבימים אלו חוגג שנתיים".

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

ולטובת מי שלא מכיר ספר על המקום

"הוולטר הוא בעיני דוגמה למקום בילוי חלוץ וייחודי שעונה על ה"סצנה התל אביבית" בחיי הלילה של ראשון. לשמחתי קיימים עוד מספר מקומות בילוי טובים ואיכותיים שמשדרגים משמעותית את חיי הלילה בעיר ומאפשרים לצעירים מאזורים סמוכים להיות חלק מזה. קהלי היעד המרכזים בוולטר נעים בקבוצות גילאים שונות וזאת בהתאם לליינים שאנו בונים ומשקיעים מחשבה רבה בהם. בדרך כלל בסופי שבוע הוולטר מארח קהל בגילאים של 24+ "

ואי אפשר להתעלם מיוקר האלכוהול למשל

 

"יוקר האלכהול הוא נגזרת של עלויות ייצור, יבוא, מס על האלכוהול ושיווק איכותי. ככל שחומרי הגלם ועלויות התפעול כמו בכל עסק יהיו שפויות יותר לקוח הקצה ייהנה יותר. חשוב לזכור שמדובר בגוף עסקי שמטרתו היא רווח, אבל כצעיר שנולד בעיר הזאת ומעוניין להקים בה משפחה, יוקר כל מוצר צריכה ולרבות אלכוהול מהווה קושי".

פרגן לאיש לילה?

 

"אני רוצה לפרגן לשותפים שלי לדרך ולהצלחה של ה"וולטר" בעיני מדובר היום במקום שנחשב למוצלח מאוד בחיי הלילה בעיר, ואנחנו כולנו שותפים להצלחה הזו. כמו כן לאחי נדב ירדני ולא רק בגלל שהוא אחי, שמהווה כח מוביל במותג הבילוי וההפקות "אנומלי".

והבנתי שיש לך מיזם חדש?

 

נכון, בימים אלו אני בעיצומו של פיתוח מיזם המשלב אוכל בבילוי אטרקטיבי שמתאים לכל קשת השמחות של ישראל. מדובר בפריצת דרך שמביאה חוויה ייחודית שלא נראתה כמוה בארץ ואני עדיין מנוע מלדבר על זה".

ויש גם חתונה באופק

 

"לפני כחודשיים הצעתי נישואין לבחירת ליבי המיועדת, שהיא חלק משמעותי בטעינת האנרגיות לעשייה שלי ובלי ספק המוזה שלי. ועכשיו אנחנו מתכננים את הארוע הגדול. יש לנו ולכם למה לחכות"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר