ילדה, אילוסטרציה צילום Kmiragaya depositphotos.com
ילדה, אילוסטרציה צילום Kmiragaya depositphotos.com

פתח חשבונות רבים בטיק טוק ובאינסטגרם: תושב ראשון לציון מואשם בעבירות מין בקטינות

הנאשם בן ה-31 התחזה לנער ואיים וסחט קטינות בגילאי 12-16 ברשת. החקירה של הפרשה החמורה החלה עם פנייתן של מספר קטינות למוקד 105

פורסם בתאריך: 1.4.24 08:16

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב ראשון לציון, יהון פלקה בן 31 בגין שורה של עבירות מין וסחיטה שביצע באינטרנט כלפי קטינות בגילאי 12-16. מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יסמין אבו פול ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, עולה כי החל מאוקטובר 2023, נהג פלקה לחפש קטינות באפליקציות אינסטגרם, טיקטוק וטלגרם, ולהציג את עצמו כנער בגילן.

פלקה פתח חשבונות פיקטיביים רבים באפליקציות אלו ונרשם בשמות שונים, כשבחלק מהמקרים התחזה באמצעות תמונה של נער שהוריד מהאינטרנט. פלקה יצר קשר עם הקטינות במטרה לקבל מהן תמונות וסרטונים מיניים שלהן, ובמקרים בהם הקטינות סירבו לבקשתו, סחט אותן באיומים כשאיים שיבייש אותן ויפיץ תמונות וסרטונים ששלחו לו קודם לכן.
בחלק מהמקרים, בהם קטינות טרם שלחו לו תכנים מיניים, ערך פלקה תמונות לגיטימיות של הקטינות שבהן הן לבושות, כך שיראה שהן עירומות, ואיים שיפיץ את תמונות העירום המזויפות אם לא יענו לדרישותיו.

 

כתב האישום מייחס לפלקה שורה של עבירות מין וסחיטה חמורות: גרם אינוס ומעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים תוך מרמה, גרם אינוס ומעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים שלא בהסכמתה החופשית, גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים תוך מרמה וכן גרם מעשה מגונה שנים שלא בהסכמתה החופשית, ניסיון לגרם מעשה מגונה באיומים, סחיטה באיומים, סחיטה באיומים שהביאה לידי מעשה, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה (ריבוי עבירות), החזקת וצריכת חומר תועבה ובו דמותו של קטין, קבלת דבר במרמה ועוד. בד בבד הוגשה גם בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

החקירה בפרשה זו התנהלה על ידי יחידה 105, היחידה להגנה על קטינים ברשת בלהב 433, והחלה עם פנייתן של קטינות למוקד 105 בשל מעשיו של הנאשם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר