אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א
אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א

רצח סמוך לפאב בראשון לציון: אדם נדקר למוות, שלושה חשודים נעצרו | צפו

כוחות משטרה ומד"א הוזעקו בשבת לפנות בוקר בעקבות דיווח על קטטה חמורה ברחוב משה בקר, שניים פונו במצב קשה ואנוש לבית החולים, שם נקבע מותו של אחד מהם

פורסם בתאריך: 21.1.24 07:45

אירוע חמור: שני אנשים נדקרו למוות בקטטה בסמוך לפאב בראשון לציון בלילה שבין שישי לשבת. מהמשטרה נמסר שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בשבת בבוקר בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע קטטה ודקירה בעיר במהלכו נפצעו שני נתינים זרים מאריתריאה באורח קשה ואנוש ופונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי אסף הרופא, שם נקבע מותו של אחד מהם. יצוין כי תחילה נמסר בטעות כי שני הנדקרים אינם בחיים, לאחר שעות ארוכות נמסר מהמשטרה כי נקבע מותו של אחד הנדקרים והשני מאושפז במצב קשה. עוד נמסר כי מבדיקה ראשונית עלה כי הרקע ככל הנראה פלילי.

בהמשך נמסר כי שוטרי מחוז מרכז עצרו 3 נתינים זרים מאריתראה תושבי ראשון לציון בחשד למעורבות ברצח שאירע הבוקר בעיר. החוקרים ביצעו פעולות חקירה מתקדמות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ועצרו 3 נתינים זרים מאריתראה תושבי העיר בחשד למעורבות ברצח, בסיום חקירתם יוחלט לעניין המשך מעצרם והבאתם היום בפני בית המשפט בהתאם לממצאי החקירה.

ממד"א נמסר: בשעה 06:01 (שבת) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על שני פצועים באירוע אלימות ברחוב משה בקר בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו לרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 35 במצב אנוש עם פציעות חודרות תוך פעולות החייאה, וגבר בשנות השלושים במצב קשה, עם פציעות חודרות.

פאראמדיקית מד"א, מישל רשקובסקי, סיפרה: "הגענו לאזור התעשייה הישן וראינו שני נתינים זרים מאריתריאה שוכבים עם פציעות חודרות, אחד היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק והשני בהכרה מעורפלת, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש תוך פעולות החייאה ובמיון נקבע מותו, והשני במצב קשה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר