אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com
אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com

המשרד הממשלתי וחברת הניקיון: תושבת ראשון לציון חשודה במעורבות בהונאה במיליון שקלים

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז חשפה בתום חקירה סמויה, חשד לפרשיית מרמה גדולה. כך זה עבד על פי החשד

פורסם בתאריך: 8.1.24 08:27

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז חשפה בתום חקירה סמויה, חשד לפרשיית מרמה והפרת אמונים בשווי של יותר ממיליון ש"ח, במסגרתה עצרה הבוקר עובדת במשרד ממשלתי ועובדת חברת קבלן בחשד למעורבות בפרשה.

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז, פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה נגד תושבת נס ציונה כבת 50, לאחר שהתקבל דיווח מהמשרד הממשלתי בו  היא עובדת, בדבר חשד לשורה של עבירות מרמה והפרת אמונים שמבצעת החשודה יחד עם החברה שנבחרה לספק שירותי ניקיון ואחזקה למשרד.

על פי החשד, במשך מספר שנים נהגה החשודה לאשר תשלומי שכר לקרובי משפחתה, כך שיירשמו כעובדי החברה הקבלנית מבלי שבצעו עבודה בפועל, ואף הוציאה על כך חשבוניות. עם התפתחות החקירה, עלה כי על פי שיטת ההונאה, השתיים הנפיקו משכורות למגוון עובדים פיקטיביים לאורך שנים, כאשר התשלום נחלק על פי החשד בין החשודה, ה"עובד" ואחראית העובדים בחברת הניקיון , תושבת ראשון לציון כבת 50.

החקירה התבצעה בשיתוף פעולה עם המשרד הממשלתי הקשור לפרשה. אתמול, עם מעצרם של החשודים, עברה החקירה לשלב הגלוי. בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, בכוונת המשטּרה לבחון הבאתן לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר