מעצר חשודים בסחיטת עורך דין, צילום משטרת ישראל
מעצר חשודים בסחיטת עורך דין, צילום משטרת ישראל

צפו במעצר הדרמטי: השוטרים הפתיעו את החשודים מראשון לציון כשסחטו באיומים עורך דין

הרקע לסחיטה היה תביעה שהוגשה נגד משפחתו של אחד מהם בגין פיצויים לעובד זר, אותו ייצג עורך הדין וזכה בתביעה

פורסם בתאריך: 17.7.23 09:01

מהלך של סחיטה באיומים של עורך דין בתל אביב סוכל בזמן אמת, כאשר השוטרים הגיעו אל המקום ועצרו את החשודים בשעת מעשה. שלושה מהחשודים הם תושבי ראשון לציון. האירוע התרחש לפני כשבועיים, לאחר שהתקבל דיווח במוקד המשטרה על כך שהגיעו למשרד עורכי דין בתל אביב ארבעה חשודים שהסתגרו במשרדו של עורך הדין יחד עמו וכי הם מאיימים עליו.

היכנסו כאן וצפו בתיעוד

שוטרי תחנת שר"ת הגיבו לקריאה, הגיעו למשרד ועצרו במקום שלושה חשודים תושבי ראשון לציון, בגילאי 55, 28 ,22, וחשוד נוסף, תושב רמלה בן 27. על פי החשד, המניע לסחיטה היה פיטורים של שוהה בלתי חוקי אשר עבד אצל סבו של אחד החשודים, ולאחר שנפטר הסב, הילדים החליטו לפטרו ללא פיצויים בטענה כי הנו עובד ללא אישורים בארץ ואינו זכאי פיצוים. העובד המפוטר החל בהליך משפטי לתביעת שכרו, ושכר את שירותו של עורך הדין. בסיום התביעה זכה העובד ונקבע כי הוא זכאי לפיצויים על סך 180 אלף שקלים.

 

על פי החשד, בני המשפחה ביקשו ללחוץ על עורך הדין, לוותר על זכייתו של העובד בפיצויים ולפטור אותם מהחוב. עוד על פי החשד, הארבעה איימו על עורך הדין ואמרו ש"ישרפו אותו וזהו שבוע האחרון לחייו כי עדיף שיוותרו על הפיצויים".

עורך הדין הצליח לשלוח הודעה לעובד שלו וביקש שיזמין משטרה, שוטרי תחנת שר"ת הגיעו מיד למקום, עצרו את החשודים ולקחו אותם לחקירה. מעצר החשודים הוארך בבית משפט מעת לעת עת, ובסיומה של החקירה הוגש אתמול כתב אישום כנגד החשודים ובקשה למעצר עד תום הליכים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר