ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום אילוסטרציה[email protected] depositphotos.com

כתב אישום: שוטר דרך את נשקו וכיוון לעבר קטינים בראשון לציון בטענת כזב כי ניסו לדרוס אותו

מכתב האישום שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים נגד אלמוג טסה, שוטר משטרת ראשון לציון, עולה כי הוא אף איים על אחד הקטינים ואמר לו: "מה, יא בן זונה, רוצה שאני אירה בך יא טמבל?" משפטו ייפתח בקרוב

פורסם בתאריך: 4.5.23 11:41

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום כתב אישום חמור נגד שוטר ממשטרת ראשון לציון. על פי כתב האישום, הוא דרך את נשקו וכיוון לעבר חמישה קטינים בטענת כזב לפיה אחד מהם ניסה לדרוס אותו.

אלמוג טסה, בן 30, נאשם כי ביוני אשתקד בשעת ערב ביצע סיור שגרתי עם פקחית. באותה עת חזרו חמישה קטינים מבריכת השחייה ברכבם. טסה, כך נטען בכתב האישום, קיבל דיווח בקשר משוטר אחר כי "נהג רכב נוהג כשהוא אוחז במכשיר טלפון נייד ונוהג 'כמו אני לא יודע מה'".

ברחוב לזרוב הצליח טסה לעצור את הרכב. לטענת הפרקליטות, הוא הלם בשתי ידיו על מכסה המנוע וצעק לעבר אחד הקטינים: "מה, יא בן זונה, רוצה שאני אירה בך יא טמבל? ניסית לדרוס אותי יא בן שרמוטה, יא מזדיין". הקטינים שהיו ברכב הניפו את ידיהם כלפי מעלה בצורת התגוננות.

בעת הזאת, שלף הנאשם את אקדחו, דרך, הכניס אותו דרך החלון של הרכב וכיוון לעבר הקטינים. הוא צעק עליהם לצאת מהרכב וכל אותה עת כיוון את אקדחו הטעון לעברם עד ליציאתם מהרכב.

 

הנהג הקטין אמר לנאשם כי לא הייתה לו כל כוונה לדרוס אותו וכי לחץ על הברקס. על פי כתב האישום, הנאשם טסה דיווח בקשר המשטרתי דיווח כזב כי "הקטין כמעט ניסה לדרוס אותי" והוסיף: "סימנתי לו לעצור אך הוא המשיך בנסיעה, נתן גז וכמעט עליי… דרכתי את הנשק ולאחר מכן הוא נעצר".

עוד נטען בכתב האישום כי טסה פנה לשתי קטינות שהיו ברכב ואמר להן בכזב כי הן היו עדות לכך שהנהג הקטין החזיק במכשיר טלפון נייד וניסה לדרוס אותו. הקטינות ניסו להסביר כי לא כך היה הדבר ושלא נעשה כל ניסיון דריסה. אחד הקטינים פנה לטסה ושאל אם בסמכותו לשלוף נשק ולדרוך אותו, וטסה השיב: "לך להתלונן עליי… בוודאי שמותר לי לדרוך עליך את הנשק ואם היית ממשיך… הייתי גם יורה עליכם. אתם דפוקים?".

על פי כתב האישום טסה העביר דיווח כוזב לשוטרים אחרים כי הרכב נהג בפראות והנהג ניסה לדרוס אותו ולכן שלף את הנשק ודרך אותו. נטען כי גם בדו"ח הפעולה שכתב הוא חזר על טענות הכזב. "במעשיו, איים טסה על נוסעי הרכב בפגיעה שלא כדין בגופם, בכוונה להפחידם או להקניטם. הוא לא נקט באמצעי זהירות נאותים מפני סכנה ופעל בדרך נמהרת או רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם".

משפטו של טסה, שנאשם באיומים, מעשה פזיזות ורשלנות בנשק ובשיבוש מהלכי משפט, יפתח הקרוב.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר