זירת הדקירה בראשון לציון, צילום משטרת ישראל
זירת הרצח של נתנאל אהרון ז"ל בראשון לציון, צילום משטרת ישראל

אלימות קטלנית: מת מפצעיו הנער בן ה-15 שנדקר בראשון לציון

האירוע החמור התרחש אתמול בערב. החשוד בדקירה, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, נמלט מהזירה אך נעצר מאוחר יותר על ידי המשטרה. למרבה הצער, הנער שנדקר נפטר בבית החולים אסף הרופא

פורסם בתאריך: 6.1.23 08:34

עדכון אחרון: 6.1.23 16:28

מת מפצעיו הנער בן ה-15 שנדקר אתמול בראשון לציון. מבית החולים אסף הרופא נמסר: "למרות מאמציהם הרבים של הצוותים הרפואיים בבית החולים בשעות האחרונות לייצב את מצבו של הנער מראשון לציון שהגיע אלינו אמש במצב אנוש, לצערנו הרב, לפני זמן קצר נקבע מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה".

הנער נדקר אתמול בערב (חמישי) בראשון לציון ופונה במצב קשה למרכז הרפואי אסף הרופא. האירוע החמור התרחש בשעות הערב, מאוחר יותר עצרה המשטרה חשוד בדקירה, תושב העיר. מפקד מחוז מרכז הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז.

מהמשטרה נמסר: שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו הערב בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח על דקירתו של קטין כבן 15 שנפצע קשה על ידי חשוד שנמלט מהמקום. בתום סריקות ופעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים לעצור את החשוד – תושב העיר בשנות העשרים לחייו.

 

 

בהתאם לנסיבות האירוע וחומרתו, לרבות גיל הקורבן ופציעתו הקשה, הנחה מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז.

הבאת החשוד לדיון בבית המשפט היום תיבחן בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

כאמור, למרבה הצער, המאמצים להציל את חייו של הנער לא צלחו, והוא נפטר בבית החולים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר