אישה בדכאון
אילוסטרציה: שאטרסטוק

"בן זוגי לשעבר המציא עורך דין ולקח ממני במרמה את כל כספי"

המשטרה חוקרת: אישה שחיה מקצבת נכות העבירה באמצעות בן זוגה לשעבר, פעם אחר פעם, כספים לעורך דין שמעולם לא פגשה, לאחר שהבטיח לדאוג לענייניה הכלכליים

פורסם בתאריך: 2.11.20 14:43

המשטרה חוקרת חשד להונאה בעקבות תלונה שהגישה תושבת ראשון לציון, הטוענת שהעבירה לבן זוגה לשעבר סכום של יותר מ-150 אלף שקל, שנלקחו ממנה במרמה. "בן זוגי לשעבר המציא עורך דין ולקח ממני במרמה את כל כספי", טוענת האישה.

סיפורה של האישה, בת 34, מתחיל לפני כשנתיים וחצי. לטענת האישה, אם לשני ילדים בני שמונה וארבע, המוכרת כנכה וחיה מקצבת ביטוח לאומי, בן זוגה לשעבר הבטיח שיסייע לה במציאת דירה. הוא אף העמיד לרשותה עורך דין שיטפל בענייניה הכספיים, בהם תביעת המזונות נגד אבי ילדיה.

"מעולם לא פגשתי את עורך הדין", היא מספרת, "התכתבנו דרך הוואטסאפ, והוא הנחה אותי. הוא הבטיח שידאג לענייני הכלכליים ויעזור לי ובכל הזמן הזה הוא דרש שכר טרחה, שאותו העברתי דרך בן זוגי לשעבר".

היא מוסיפה כי עורך הדין הבטיח לה שידאג לה להחזרים כספיים בסכומים של מאות אלפי שקלים. בהתאם להבטחות ביקש שכר טרחה, כאשר פעם אחר פעם הוא מבטל את הפגישות בתירוצים שונים ומבקש שהכסף יועבר באמצעות המתווך – בן הזוג לשעבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשבוע שעבר, לאחר יותר משנתיים, התבקשה האישה לעזוב את הדירה השכורה שבה התגוררה. בן זוגה הבטיח לה שעם הכספים שהעבירה הוא מצא דירה חלופית והסביר כי המקום נמצא בשיפוצים לקראת מעברה עם הילדים. אולם היא גילתה שאין כל דירה שמחכה לה. מיואשת ומוטרדת היא פנתה לחברתה שטופלה גם היא על ידי אותו עורך דין שמעולם לא נפגש עם שתי הלקוחות שהעבירו לו כספים. השתיים פנו למכר משותף, מעוז רחמני, שהחל בבדיקת הנושא וגילה כי השתיים נפלו לתרמית כספית.

"שתי נשים מוכרות כנכות. בכל פעם שנכנסה לחשבון הבנק שלהן קצבת הביטוח הלאומי, הן היו מושכות את הכספים ומעבירות לעורך הדין שלא היה קיים. הכסף לפי החשד הועבר לבן הזוג של האישה", אומר רחמני, "אחרי שהבנתי את הסיפור ומיהרתי להזהיר אותן, ואמרתי להן שהן נפלו לעוקץ".

בן הזוג לשעבר מסר ל"השקמה ראשון לציון" כי הוא אכן מכיר את האישה וכי מדובר בעניין מורכב ומסובך. הוא הוסיף כי שוחח עם בני משפחתה של האישה והגיע איתם להסכמה, ולכן לא ברור לו מדוע בחרה להתלונן נגדו.

מהמשטרה נמסר כי הנושא נחקר ביחידת ההונאה של מחוז מרכז.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ללי

    כמה מרגיז. חלאות כאלה גורמות חהרבה נשים להפסיק להאמין שיש גם גברים טובים. עונש קשה מאוד אולי ירתיע את הנוכלים העתידיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר