הרצח בחוף ראשון לציון: "בסופי שבוע מגיעים 100 אלף איש. אי אפשר להציב שוטר על כל אחד מהם"

שמונה צעירים נעצרו בחשד למעורבות ברצח יאשיהו בלום. מחזיק תיק הביטחון: "ביקשתי להגדיל את מספר השוטרים בהתאם לגודל האוכלוסייה"

פורסם בתאריך: 9.8.20 16:00

בלילה שבין שישי לשבת, בשעה שלוש לפנות בוקר, נרצח יאשיהו בלום בן ה-22 מעלי לאחר שנדקר בכל חלקי גופו בטיילת בראשון לציון במהלך קטטה. בלום הותיר אחריו שני אחים, בהם אח תאום, וזוג הורים.

פחות מיממה אחרי הרצח, עצרה המשטרה שמונה חשודים, בהם שתי צעירות וקטינה. חמשת החשודים הם בגילאי 17, 18, 19 ושניים בני 21. שלוש החשודות הן בנות 17, 20 ו-22. השמונה הם תושבי נס ציונה, רמלה ולוד.

היום (ראשון) בתום דיונים שנערכו בבית משפט השלום בראשון לציון, הוארך מעצרם של חמשת החשודים, בהם של הקטין בן ה-17, בחמישה ימים.

"זה הגרוע מכל. זה דבר שאף אימא לא רוצה לשמוע", סיפרה אימו מרים לחדשות N12. "הוא לא היה מעורב בשום קטטה. הקטטה גלשה אליו, אלו שהתחילו את הקטטה פשוט משכו ודקרו אותו, הוא היה ילד טוב לב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לכל אמא של חייל יש חרדה שבוקר אחד, בשעה חמש בבוקר ידפוק לה בדלת קצין העיר עם בשורה רעה", המשיכה האם לספר ל-N12, "ברוך השם, הבן הקטן שלי השתחרר מהצבא לפני שלושה שבועות ורשמתי אנחה. אתמול בבוקר בחמש הגיעה דפיקה בדלת והמשטרה אמרה לי שהבן שלי נדקר ואני צריכה להגיע לבית חולים".

האירוע הקשה גרר ביקורת מצד בעלי העסקים בטיילת שסיפרו על קטטות המרחשות תכופות באזור, וטענו שיש להגביר את האכיפה במקום. "חוף הים מלא בצעירים ובני נוער במיוחד בסופי שבוע. לצערי, אין מספיק אכיפה וזו התוצאה", אומר בעל עסק שנמצא בחוף הים בראשון לציון.

היא אינה היחידה. בעיקר בתקופת הקורונה, כאשר מקומות בילוי סגורים ואלה שנותרו פתוחים פועלים תחת הגבלה, חוף הים מושך אליו המונים. "מגיעים לכאן הרבה בני נוער", אומר בעל עסק בחוף הים, "חלקם הגדול מגיע מערים אחרות בשפלה. הם שותים, ולא פעם יש התפרצויות של אלימות. בקיץ חייבת להיות אכיפה מוגברת".

בחברה לביטחון לא מסכימים עם בעלי העסקים וטוענים כי באירוע שבו נדקר למוות יאשיהו בלום, אנשי הפיקוח הגיעו בתוך דקות למקום. כמו כן, מציינים בחברה לביטחון כי בסופי השבוע ישנה אכיפה מוגברת.

מהחברה לביטחון נמסר כי "ישנם כמאה אלף איש בחוף הים בסופי שבוע. בשבועיים האחרונים צוינו חג הקורבן ובין הזמנים, זאת בנוסף לעבודה שימים אלה הם שיאו של הקיץ. זו תקופה המיועדת לפורענות עקב חיכוך של אנשים רבים שמגיעים לבלות על החוף, על רקע מגבלות של מקומות בילוי וביטול טיסות לחו"ל. פקחי החברה לביטחון נוכחים במקום, שומרים על הסדר ולא פעם מחרימים אלכוהול. מתוך מאה אלף איש מקרה כזה יכול לקרות בשניות, אין אפשרות להציב שוטר או פקח על כל אדם".

ממחזיק תיק הביטחון וסגן ראש העיר מקסים בביצקי נמסר בתגובה "ראשית שולח את תנחומי למשפחה שלא תדע עוד צער, כל הפקחים של השיטור העירוני נמצאים בטיילת ובשאר מקומות הבילוי בראשון לציון במשך כל שעות היממה. צריך לזכור שראשון לציון גדלה והפכה להיות מרכז הבילויים המובילים בארץ. יחד עם זאת, לצערי הרב מגיעים אלינו גם הרבה מקרי אלימות. בעזרת המצלמות שלנו המשטרה הצליחה לתפוס את החשודים במעורבות ברצח תוך פחות מיממה, ביקשתי גם ממשרד לביטחון פנים להגדיל את מספר השוטרים בראשון לציון בהתאם לגודל האוכלוסייה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר