"זה ייגמר באסון": תחרויות נהיגה פרועות ומסוכנות I צפו בתיעוד המטריד:

נהגים מתכנסים בכל יום שישי לתחרויות נהיגה פרועות במגרשי החניה של המרכזים המסחריים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 2.8.20 16:21

"זה ייגמר באסון", כך מזהיר תושב שכונת נווה ים שנתקל גם הוא בתופעה של נהיגה פרועה ומסוכנת בחניונים של מרכזי קניות בראשון לציון.

זה קורה מדי יום שישי, החל מהשעה 14:00 בצהריים מתאספים צעירים ובני נוער, לתחרויות נהיגה פרועות ומסוכנות, כפי שניתן לראות מתיעוד שעלה ברשת.

תושבי שכונת נווה ים מכירים היטב את רעש המכוניות, הצעקות והכפיים, שנמשך עד שעות הלילה. "כבר מספר חודשים שאני מתקשר למשטרה", מספר תושב השכונה, "אני חוזר ומתריע. האזור הפך להיות המערב הפרוע. לא להאמין שזה קורה כאן בראשון לציון שבוע אחר שבוע באין מפריע. בשלב מסוים אשתי ביקשה ממני שלא להתקשר למשטרה ולא להיות מעורב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תושבת אחרת, המתגוררת בסמוך ליס פלאנט שבמערב העיר, מכירה גם היא את התחרויות. "בכל יום שישי מגיעה קבוצה של בחורים עם רכבים פרטים ומתחילה בתחרויות ונסיעה מהירה ולא מרוסנת", היא מספרת, "הם רואים בזה כשעשוע, דרך להעביר את הזמן, ההתפרעויות נוראית, שומעים חרקות עד לבתים הסמוכים, צעקות, מאוד לא ראוי ומסוכן".

גם היא טוענת כי תושבים פנו והתלוננו במשטרה. לטענת התושבים בחלק מהפעמים שהגיעו שוטרים, הם שוחחו עם הצעירים, הזהירו אותם, אבל הדבר לא גרם להפסקת התחרויות המסוכנות. "זה פשוט הזוי מה שקורה כאן", אומרת אותה התושבת.

ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי המקרים מוכרים למשטרה וכי הנושא נמצא בטיפול. עוד נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה ביצוע עבירות תנועה מסכנות חיים ותפעל למיצוי הדין עם האחראים".

 

הסרטונים בכתבה פורסמו והופצו ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר