משטרה
צילום אילוסטרציה

הותר לפרסום: כך פוענח רצח איש העסקים מראשון לציון

באמצעות סוכן חשאי, עבריין שחצה את הקווים, נמצא החשוד בירי באיש העסקים דורון שוסטר

פורסם בתאריך: 21.6.20 17:53

היחידה המרכזית במשטרת ישראל, הודיעה היום (ראשון) כי פוענח רצח איש העסקים דורון שוסטר, בעקבות הפעלת הסוכן החשאי "ליאון" בפרשה 216. כך הותר לפרסום לפני זמן קצר.

היחידה המרכזית של מחוז מרכז הובילה לפענוח תיק חקירה מורכב של רצח איש העסקים דורון שוסטר שנורה למוות ב-20 במרץ 2016 בחניית ביתו ברחוב הקוקייה בראשון לציון. על פי החשד הרוצח הציע למי שהפך בהמשך לסוכן החשאי להשתתף בביצוע הרצח בשנת 2016. לאחר שהסוכן סירב, ביצע אותו החשוד בעצמו, ולאחר מכן הוקלט כשאמר "עשיתי אחד. אני בראשון עשיתי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


החשוד בביצוע הרצח הוא יאיר זוהר, בן 50 מיבנה. זוהר נעצר עם פרוץ פרשת 216 בחשד למכירת מטען חבלה ואקדחים לסוכן המשטרתי, כאשר במקביל החל להיחקר בגין מעורבותו ברצח. על פי החשד, נשכר זוהר על ידי אדם שזהותו לא התבררה לביצוע הרצח תמורת כסף.

תיק חקירת רצח שוסטר התנהל לאורך השנים על ידי היחידה המרכזית במחוז מרכז, תוך בדיקת כיווני חקירה רבים ומיפוי מניעים אפשריים שנקשרו לקורבן, עסקיו ומעגליו החברתיים.

ביום הרצח יצא הקורבן בצהריים מביתו לפגישת עסקים בתל אביב. סמוך לשעה 18:50, נראה רכבו של הקורבן מגיע לחניית ביתו בראשון לציון. שוסטר יצא מהרכב וצעד לעבר הבית, שם נורה בחניית הבניין. מהחקירה עלה כי אל המקום הגיע רוכב קטנוע שהמתין סמוך לחניה, וכאשר הבחין ששוסטר יצא ממכוניתו, נע לעברו וירה בו מטווח קצר באקדח מספר כדורים. מיד לאחר הירי זוהה קטנוע העוזב את הרחוב.

לאחר ששוכנע הסוכן, עבריין משפיע לשעבר, לחצות את הקווים ולהפוך לסוכן חשאי, עלתה פעם נוספת על הפרק סוגיית מעורבותו החשוד ברצח. הסוכן סיפר לחוקרים כי זמן קצר לפני הרצח הציע לו החשוד להשתתף בביצוע הרצח, תמורת סכום של עשרות אלפי שקלים. עוד עלה כי החשוד ומי שלימים יהפוך לסוכן, חלפו בסמוך לבית הקורבן, וכי החשוד הצביע על הבית ועל רכב המרצדס של הקורבן.

במהלך הפעלתו של הסוכן הוא נשלח אל החשוד מספר פעמים לצורך ביצוע עסקאות של רכישת מטען חבלה ואקדחים, ובמהלך פגישותיהם שמע את החשוד מספר על מעורבותו בביצוע ברצח, בין היתר, נשמע אומר "לא, אחי, מה אני פראייר? עזוב אותך, עשיתי אחד אני בראשון עשיתי". בהמשך מסר החשוד פרטים נוספים הקושרים אותו כמי שביצע את הרצח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


החשוד נעצר עם פרוץ פרשה 216 ובסוף השבוע הוגשה בעניינו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום. בנוסף, הוגשה בקשה למעצר עד תום הליכים בגין רצח איש העסקים וכן בגין מכירת מטען חבלה ואקדחים לסוכן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר