המשטרה חשפה מתחם אוהלים ומשפחות נופשות בחוף פלחמים

לשלוש המשפחות נרשמו קנסות של 500 שקל לכל אחד מבני המשפחה. בחברה לביטחון מזהירים יוטלו קנסות במהלך החג ובצאתו למי שייפר את תקנות החירום

פורסם בתאריך: 14.4.20 12:59

במסגרת המאבק לבלימת התפשטות נגיף קורונה בישראל חשפה המשטרה מתחם אוהלים של נופשים בסמוך לחוף. זאת, בניגוד לצו הבריאות המורה על שהייה בבתים למעט יציאה למטרות מוגדרות כמו עבודה וקניית מזון ותרופות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול (שני) בוצעה פעילות אכיפה משטרתית של תקנות צו החירום וצו הבריאות, בגזרת חוף הים בפלמחים.

במהלך הפעילות איתרו השוטרים מתחם אוהלים, עם שלוש משפחות מאשדוד שיצאו לנפוש בחיק הטבע, בניגוד לתקנות לשעת חירום. לנופשים נרשמו קנסות של 500 שקל לכל אחד מבני המשפחה, שמנו כארבעה-חמישה נפשות, על יציאה אסורה למרחב הציבורי, והשוטרים הורו להם לשוב לביתם.

ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך באכיפה בחופי הים, הפארקים ואתרי הטבע גם במהלך חג הפסח, על מנת למנוע יציאה למרחב הציבורי והתכנסויות אסורות, העלולת לפגוע במאמץ הלאומי להתפשטות נגיף הקרונה בישראל".

 

בתוך כך, הודיעה הבוקר (שלישי) החברה לביטחון בראשון לציון כי יוטלו קנסות בסכום של 500 שקל לכל תושב שיתגודד ליד דוכן או חנות לממכר פיתות וחמץ במהלך צאת חג הפסח.

כמו כן יוטלו קנסות בסכום של 5,000 שקל והזמנה לשימוע לסגירה מנהלתית, לבתי עסק שימכורו פיתות וחמץ במהלך צאת החג.

מהחברה לביטחון נמסר כי החל מהבוקר הוגברה ההיערכות ברחובות, בים, בפארקים ובגינות הציבוריות. "ההחלטה להגביר את האכיפה התקבלה בלב כבד, בעקבות תמונת המצב העגומה שהחלה בסוף השבוע ונמשכה בכל חול המועד, בו נצפו אזרחים ומשפחות מתגודדים בפארקים ובגינות הציבוריות, כמו גם במרכז העיר ואף בחוף הים", כך נמסר מהחברה לביטחון.

עוד נמסר כי במהלך הימים הקרובים יופעלו לצד עשרות הפקחים וניידות המשטרה והחברה לביטחון של העירייה, רחפנים ו-1500 מצלמות המתצפתות ומאתרות התקהלויות אסורות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא סתם אומרת התורה עם קשי עורף.. היו צריכים לקבל 5000 שקל קנס,כל אחד בלי רחמים.. אנשים רשלנים חסרי אחריות.. חושבים יום העצמאות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משטרת ישראל היקרה טובנשאתם מקפידים אבל מה לגבי המיגזר הערבי….דרוזי….היום הייתה הלווית ענק בעוספיה..לא ראינו אתכם…חבל..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר