תיעוד הפורצים בנווה ים
תיעוד הפורצים בנווה ים

צפו בתיעוד: כך פעלו הפורצים בשכונת נווה ים בראשון לציון

עם מסכות וארגז כלים: הפורצים בשכונת נווה ים תועדו במצלמות האבטחה. המשטרה הצליחה ללכוד אחד מהם

פורסם בתאריך: 9.2.20 17:28

נעצר חשוד בפריצות לבתים בשכונת נווה ים בראשון לציון, לאחר שתי פריצות שאירעו בשבוע שעבר בשכונה ותועדו במצלמות אבטחה.

הפורצים ודרכי הפעולה נראים זהים. כאשר הדלת נעקרה באותה שיטה בשני המקרים. בעקבות הסרטונים, הצליחה המשטרה לעצור הלילה (ראשון) את אחד החשודים, בן 28 מכפר עין ראפה בסמוך לירושלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפריצה הראשונה התרחשה ביום ראשון שעבר, בשעה 18:00 בערב. הפורצים הגיעו לרחוב גבים עם ציוד ומסכות. הם עקרו את משקוף הדלת ופרצו פנימה.

חמישה ימים אחר כך אירעה הפריצה השנייה. בערב שבת האחרון, נפרץ בית נוסף בנווה ים. הפורצים שהיו לבושים באופן זהה עם מסיכות רופא, עקרו את המשקוף ופרצו פנימה. "יצאנו לארוחת שישי אצל ההורים שלי וכשחזרנו אחרי שעתיים לא האמנו למראה עיננו, הפורצים השאירו חורבן אחריהם", סיפר משה קהלני על הפריצה שאירעה בביתו.

קהלני נשוי ואב לשתי בנות קטנות. הן נשארו בבית הוריו לאחר ארוחת הערב, ונחסכו מהן המראות שהשאירו הפורצים אחריהם. "לפי הצילומים של המצלמות בבניין הם חיפשו משהו, אולי כספת, הם הגיעו עם עגלה וכלים, לפחות שלושה פורצים, הם פירקו את כל הבית, מראות, דלתות, קירות, ארונות, עקרו הכל מהמקום, כנראה היה להם חומר מודיעיני מוטעה".

צפו בתיעוד מצלמות האבטחה:

 

 

"הם עבדו באופן מדויק בלי פחד בזמן שיש תנועה רבה בבניין בשעות אלה", ממשיך קהלני, "לראות במצלמות ולא להאמין, אנשים נכנסים ויוצאים מהמעליות, יום שישי, כולם מארחים או מתארחים, והם בשלהם, נראה כי עובדת פה חבורה של פורצים שעוברת מבניין לבניין ועושים זו במקצועיות".

"אין לי ספק שאלה אותם הפורצים בשתי הפריצות האחרונות", אומרת דיירת בשכונה. "הם נראים אותו הדבר, מחזיקים את אותה מזוודה אפורה, אותם מסכות, זאת כנופייה שעובדת בשכונה שלנו".

כאמור הלילה נעצר חשוד, בן 28 מכפר עין ראפה בסמוך לירושלים. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בראשון לציון, בסיומה הוא הובא היום לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל פועלת בנחישות נגד כנופיות ועברייני רכוש, בהתאם עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במסגרתה נעצר חשוד בהתפרצות לבתים בשכונה ומעצרו הוארך היום על ידי בית המשפט. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מומחה

    מי אמר שהמשטרה לא עושה כלום עובדה ? שידרשו מהפורץ שישלם על כל הזנק

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר