הצעירה שהורשעה בדריסת קשיש והפקרתו – ממשיכה לחגוג באינסטגרם

פריסיליה קשתי, בת 25, שנשלחה לכלא לאחר שהורשעה בגרימת מותו בנהיגה רשלנית והפקרתו של דוד מזרחי - לא עוצרת ומתכננת גם ספר אוטוביוגרפי. בני משפחתו של מזרחי זועמים. אביה של האסירה: "קראתי קדיש על הנפטר"

פורסם בתאריך: 17.12.19 14:18

גם כלא נווה תרצה לא עוצר את פריסיליה קשתי, בת 25 מראשון לציון, שהורשעה בדריסת קשיש והפקרתו.

הצעירה שהורשעה בגרימת מוות בנהיגה רשלנית ובהפקרה לאחר פגיעה בנסיבות מחמירות לאחר שפגעה בתושב העיר, בן 76, נשלחה לשנתיים מאסר. לפני חמישה חודשים היא החלה לרצות את מאסרה בכלא נווה תרצה, כאשר גם מתוך הכלא היא ממשיכה לככב באינסטגרם עם יותר מ-90 אלף עוקבים. נראה שהיא לא מסתפקת רק ברשת ולפי התוכניות היא מתכוונת להוציא לאור ספר אוטוביוגרפי לאחר שתשתחרר מהכלא.

קשתי, בת דודתו של כוכב הריאליטי טום קשתי, השנייה מבין חמישה ילדים, נולדה וגדלה בשכונת יוקרה בראשון לציון. לפני ארבע שנים, בדצמבר 2015, בשעה 20:00, כאשר נהגה במכונית הביואיק שלה ברחוב אחד העם בראשון לציון, פגעה בדוד מזרחי, תושב העיר שבדיוק חצה את הכביש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי כתב האישום רק אחרי 40 דקות דיווחה ורק למכבי האש על התאונה שבה מזרחי נפגע אנושות, עם חבלות קשות בראשו ודימום מוחי. לאחר ארבעה ימים בבית החולים הוא נפטר.

ארבע שנים נמשך המשפט, כשבסיומו נשלחה קשתי לשנתיים מאסר בכלא הנשים נווה תרצה ונשלל רישיון הנהיגה שלה למשך שבע שנים. במהלך המשפט היא המשיכה להעלות תמונות וסרטונים, שבהם היא נראית חוגגת, מבלה ומטיילת בארץ ובחו"ל. חשבון האינסטגרם לא הושבת בעקבות כניסתה לכלא. לפי החשבון היא מבלה ביעדים נחשקים בחו"ל ולא מפסיקה לטייל בישראל. כך, למשל, לפני שבוע, בזמן שהיא בכלא, הועלתה תמונה שלה מתפללת בכותל.

 

חשבון האינסטגרם הפופולארי של קשתי ממשיך לספק תמונות וסרטונים, כאשר בני משפחתו של החשוד וגולשים רבים מתקשים לעכל ולהבין את התנהגותה. "היא מעולם לא הביעה חרטה כנה, והמשיכה לשדר עסקים כרגיל לאורך כל המשפט. זה היה קשה ומביך", אומרת נעמי קנון, בתו של דוד מזרחי, שהותיר אחריו שמונה ילדים.

"במהלך המשפט היא דחתה את הדיונים שוב ושוב, במקום להודות במה שקרה להתנצל ולקבל את העונש", ממשיכה קנון שנשמעת זועמת, כואבת ומתוסכלת. "היא בחרה לנסוע לחו"ל שוב ושוב להעלות תמונות מרחבי העולם כשהיא בביקיני עם תיקים ממותגים ולהתעלם לחלוטין ממותו של אבא שלי".

ניסית לדבר איתה או עם בני משפחתה?

"הייתה פעם שבה המשפחה שלה ניגשה אלינו בבית המשפט, והם שאלו אותנו מה לדעתנו יהיה עונש הוגן לבת שלהם. לא הבנתי איזו מין שאלה זו. איך בכלל אפשר לכמת מוות של אבא לעונש? לא ידענו איך בכלל לקבל את השאלה הזו".

קנון מכירה את חשבון האינסטגרם של קשתי. "בדיון האחרון בבית המשפט הבאתי המון עדויות על איך היא ממשיכה לנהל חיים רגילים, ואז היא חסמה אותי מלראות את העמוד שלה. אני יודעת שהיא ממשיכה להעלות תמונות כל הזמן. אני גם יודעת שלפני כמה ימים היא העלתה תמונה שלה בכותל עם הכיתוב "שמע ישראל", בזמן שהיא בכלל בכלל נמצאת בבית הסוהר. אולי היא מנסה ליצור אהדה אחרי שהסיפור שלה פורסם בכל מקום וכולם יודעים שהיא בכלא בעקבות הריגה של בן אדם".

חשבון האינסטגרם של קשתי נחסם באחרונה לתגובות, לאחר שגולשים רבים הגיבו בביקורת קשה ואף בנאצה לתמונות שהועלו בזמן שהיא נמצאת במאסר.

"אני שמחה לראות שהעוקבים שלה מבינים במי מדובר", ממשיכה קנון, "היא ממשיכה את החיים כאילו כלום, ואבא שלי שהיה איש בריא כבר לא ימשיך יותר שום דבר. היא השאירה אותו לגסוס על הכביש וקיבלה עונש מקל. אנחנו נשארנו בלי אבא".

במשפחת קשתי הודפים את הטענות. "כשהיא תצא מהכלא הרבה אנשים יכו על חטא", אומר אביה של פריסיליה, יצחק קשתי. "מטנפים עליה בלי סוף, קוראים לה רוצחת, אבל לא שמעו את הצד שלה בסיפור. היא הייתה ילדה בת 20, לא בהשפעת אלכוהול או סמים, היא נבהלה וזה קרה. אין לנו עניין להתעמת עם משפחת המנוח, אבל לכל סיפור יש שני צדדים. היא כרגע לא יכולה להתראיין ולהביא את הצד שלה בסיפור, אבל היא סובלת מהתקפות והכפשות חסרות תקדים".

משפחת ההרוג טוענת שהיא אפילו לא הביעה חרטה.

"זה לא נכון, אם מישהו חושב שהיא בכלא מלקקת דבש הוא טועה. היא הביעה חרטה לאורך כל המשפט. זה שהאינסטגם שלה ממשיך לפעול זו הסחת דעת עבורה. מדובר בילדה צעירה שקרה לה מקרה מצער והיא משלמת עליו כעת. אין מה להעניש אותה יותר".

חסמתם את חשבון האינסטגרם שלה לתגובות.

"אני לא מתפעל לה את העמוד, זו בת אחרת שלי שעושה את זה, וזה לגמרי מובן. אנשים יכו על חטא כשהיא תספר את הצד שלה ויתנצלו".

היא מודעת לשיח סביבה?

"אנחנו משתדלים שלא לערב אותה. מי שחושב שהיא חיה את החיים הטובים ונהנית מכל רגע – טועה. היא משלמת את המחיר על מה שהיא עשתה וסובלת מדי יום. המרחק בין מה שנראה ברשתות לבין מה שקורה בחיים שלה הוא שונה לגמרי. הבת שלי סובלת בכל רגע. היא בוכה המון ומכה על חטא".

יצחק קשתי בטוח שבתו תצליח להתאושש ולהשתקם לאחר שתשוחרר מהכלא. "יש לה תואר בעריכת דין, היא ילדה מלומדת", אומר האב, "והיא כותבת ספר על החיים בכלא והוא כמעט גמור. היא תוציא אותו אחרי שתשתחרר.היא מספרת שם על הכל, על החיים עם האסירות, על רגשות האשם, על הקושי לשרוד.

זה לא מנחם את המשפחה של המנוח.

"תגיד לי, מישהו פרסם שקיבלתי התקף לב במהלך המשפט, שבמשך שנה קראתי קדיש שלוש פעמים ביום על הנפטר כאילו הוא בן משפחה שלי? ולא ביקשתי מדליה, הרגשתי צורך כי הנושא כאב לי ולנו במשפחה. היא הייתה ילדה בת 20, אל תשכחו את זה ואל תסקלו אותה. לא מגיע לה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רוחי

    רצח מתועב. הבחורה לא מודעת למעשה הנורא שעשית. לא מבינה אפילו למה היא מעוררת אנטיגוניזם. מנותקת מהמציאות.

  2. מישהי

    נורא ואיום, אנשים שחושבים רק על עצמם וחסרי רגשות לזולת. זילות בחיי אדם…מכעיס עד כאב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר