shutterstock

אב לשלושה ששוחרר מהכלא: "אין לי לחם וחלב עבור הילדים"

תושב ראשון לציון שנכנס לכלא בעקבות מצוקה כלכלית, אינו מצליח לפרנס את ילדיו ומתחנן לעזרה

פורסם בתאריך: 2.12.19 16:23

אב לשלושה מראשון לציון שהשתחרר מהכלא לאחר שלטענותו שימש כ"קוף" ולקח על עצמו את האשמה בעבירה שלא ביצע, מבקש עזרה כדי לעמוד על הרגליים. "אני יודע שזו הייתה טעות ושילמתי על זה את המחיר. קשה לי לבקש מאנשים, אבל למען הילדים שלי אין לי ברירה", הוא אומר.

חייו של האסיר המשוחרר היו נורמטיביים עד לפני כשנה. הוא עבד בעבודה קבועה ומסודרת ואשתו עובדת כסייעת לילדים. ביחד הם ניסו לפרנס את הבית בכבוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כמה שניסיתי לעבוד שעות על שעות המינוס בבנק תמיד גדל", הוא מספר, "התנהלנו מהלוואות להלוואות, עבדנו מהבוקר עד הלילה ולא גמרנו את החודש. החובות רק תפחו והשתגעתי. לא ידעתי מה לעשות, עד שהגיע הצעה להיות 'קוף' באופן חד פעמי. אני יודע שזו הייתה טעות ושילמתי על זה את המחיר, אבל חשבתי שזה כרטיס היציאה שלי מהחובות שנקלעתי אליהם. כסף קל מה שנקרא".

הוא נתפס על ידי המשטרה וקיבל מאסר של שנה בכלא. בפועל הוא ישב חצי שנה ושוחרר אחרי שהביע חרטה בכל דיוניו בבית המשפט, וכעת הוא מנסה לשקם את חייו לאחר שהשתחרר לפני מספר שבועות.

"חזרתי למצב יותר קשה מאשר יצאתי", הוא מספר. "השכירות של הדירה הורגת אותנו ואני כל כך רוצה להצליח. אני לא אדם ששייך לעולם הפשע. עשיתי טעות ואני מכה על חטא, אבל מי לא עושה טעויות? לצערי אין לנו כסף למוצרים בסיסיים שצריכים להיות בבית. זה קורע לי את הלב לראות את הילדים במצב כזה".

"המקרר ריק, אני הולך לעבודה ולא מפסיק לחשוב על הבית, על הילדים. אני לא מבקש הרבה, רק דחיפה להצליח עכשיו מחדש. מי שיכול לתרום אוכל לילדים, כי אין לי אפילו לחם וחלב עבור הילדים שלי למחר לבית הספר. גם הסלון שלנו קרוע ומתפרק ומכונת הכביסה לא עובדת. למען הילדים האלה שיהיה להם מינימום של מינימום, זה כל מה שאני מבקש. קשה לי לבקש מאנשים, אבל למען הילדים שלי אין לי ברירה".

המעוניינים לסייע יכולים לפנות בטלפון שמספרו 053-5519146

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר